Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto hosting software?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har oplevet en masse problemer ved og host min hjemmeside www.dk-event.dk på One.com og jeg har overvejet og skift over på Gigahost hvor jeg har flere hjemmeside til og være, men grundet til at jeg har valgt One.com er at der er mulighed for "Foto Galleri" så jeg søger et script som fungere som foto-deling på samme måde. Der skal helst være plads til at mine 20-30 fotografer kan uploade sine egne billeder (gerne mass-upload), se de andres billeder.

Jeg har selv serverpladsen, men mangler softwaren til upload/download/browse fotos/brugeradmin osv.

Er der nogen der kender til et free-ware systen/script? (eller kan anbefal noget!)

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 19:08

Hej Johnny

Hvis du ender med ikke at ville rode med det selv, kan du i hvertfald gøre det med vores service; Filecamp.

Hvis det har interesse kan du starte en gratis demo fra vores hjemmeside.

Held og lykke og god weekend.

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 23:29

Jeg søger jo et gratis system som jeg kan bruge i stede for One.com og finder jeg ikke et så flytter jeg min hjemmeside over på Gigahost og så hoster jeg bare mine billeder på One.com fremover og ikke hjemmeside :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 23:59

Jeg har host hos Meebox.net og hos dem er der følgende fotogallerier, som kan installeres via deres 1-click installation værktøj:

Gallery
Piwigo
Coppermine
ZenPhoto
TinyWebGallery
phpAlbum
4images
Pixelpost
Shutter
Plogger
Gallery 2

Om der er nogen af dem, der kan bruges til dit formål skal jeg ikke kunne sige, da jeg aldrig har rodet med nogen af dem.

Men der kan du da prøve nogle forskellige af i hvert fald og med 1-click installation, så er det da i hvert fald forholdsvis nemt at lege lidt med.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 00:12

Udfra dem som du skriver, så har jeg hørt at "4images" kunne være noget. Fordi der skal være mulighed for fotografer selv kan indsende billeder - Men de har ikke noget sporg på dansk :( og jeg har tænket på og flytte hjemmesiden over på gigahost og så købe en anden hjemmeside til One.com som kun er til billeder :) men inden alt dette så vil jeg lige tjek op på det om der er mulighed for andet :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 15:54

Jeg har prøvet Coppermine på www.dk-event.dk/galleri men er der nogen som kan anbefal andet til min hjemmeside eller måske hjælpe mig med Coppermine ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)