Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åh gud - endnu et dealsite

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

-tænker du nok...

Min ide er at flytte deals ud i de sociale netværk. Så i stedet for at bruge enorme summer på markedsføring for at vinde blot en brøkdel af markedet, vil jeg i stedet give brugere på sociale netværk muligheden for at markedsføre deals overfor deres 'venner/bekendte' mod en fast stor %-del af den omsætning de sælger. En alternativ mulighed er optjening af virtuel valuta, der igen kan bruges til 'gratis' deals på sitet.

Pointshop har millioner af brugere, der udfører online arbejde næsten gratis mod lidt point til at købe slik for. Skulle de samme personer ikke også være interesserede i at dele deals, mod at optjene point til køb af deals gennem mit koncept?

Jeg læser mange indlæg herinde med folk med gode ideer, der ikke vil fortælle om dem... Jeg tror på at ved at tale åbent om dem, kan man hurtigt få vurderet om det er noget der er værd at gå videre med... Bliver det en succes, vil der alligevel kun gå ca. 10 min før det første etablerede dealsite begynder at kigge på denne afsætningsstrategi.

Kom med dine umiddelbare tanker...

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 18:32

God ide at bruge en etableret forretningsmodel på en anden måde - hvis kunderne får det bedre eller billigere ved at vennerne sorterer i tilbudene efter relevans. Jeg har det lidt uldent med at markedsføre produkter overfor venner medmindre de er betydeligt bedre end det som jeg regner med de ellers kender til.  Jeg vil i al fald helst ikke have tilbud på ting fra mine venner som jeg ved de tjener en 5'er på, hvis jeg smider fx 99 for en burger. Og er i øvrigt enig i at ideer har det godt i det åbne og ideer i sig selv ikke er specielt værdifulde.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 10:47

Fed ide - det tror jeg helt sikkert mange vil benytte... End da for en rigtig lav kommision, som du selv er inde på med point-shop.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 18. Jan 13
Skrevet kl. 09:13

Så er der lidt nyt omkring konceptet...

Jeg har fået overbevist en knalddygtig udvikler om at bliver partner på konceptet, og vi er så småt i gang med at tegne de store linjer til systemet.

Jeg har oprettet et lille prelaunch-site til konceptet, der har fået arbejdstitlen SocialDeal... Besøg det på www.socialdeal.tk

Her kan du, såfremt du ønsker at følge udviklingen og blive inviteret til tilmelding samt launchparty før alle andre, registrere din e-mail. Del også meget gerne sitet med de af dine venner/bekendte du tænker kunne være interesserede i et sådant koncept.

Når vi har 100 tilmeldinger sættes kodningen i gang og ved senest 500 tilmeldinger går vi i luften. Forventet launch er sidst på foråret eller først på sommeren.

Er der nogen af Jer der endvidere også kunne have interesse i at blive tilknyttet konceptet som freelance telefonsælgere i dit lokalområde, skriv mig da en PM med info om dig selv, da jeg er ved at arbejde på en provisionsmodel, der skal være meget attraktiv for sælgeren.

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:54

Hejsa.

Jeg har læst lidt her i tråden og synes dit koncept lyder super spændende. Er siden kommet op at køre??

Andreas

Tilmeldt 18. Jan 13
Skrevet kl. 21:11

Konceptet lever, men det er desværre lige før en stund skubbet lidt i baggrunden grundet andre projekter. Vi går med overvejelser omkring at få en 'sælger' med i konceptet som partner, der har ressourcerne til at være opsøgende på deal salg delen som der kræves rigtig meget tid til indledningsvist. Den tekniske løsning har vi fint styr på.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:28
Kan i bruge en gammel salgschef fra Et af DKs største dealsites, så smid mig gerne en pm.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)