Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om www.cigarshop.dk?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugervenlig og overskuelig side. Godt farvevalg ang produkter i sælger :)

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:58

Hej Aminoer

Tusind tak for jeres rigtige gode feedback - Nu er der lidt mere at arbejde med. Det er et svært produkt at sælge i den tid vi lever i, men når man gerne vil ryge må man jo ryge det bedste man kan få fat i og gøre hver rygeoplevelse til noget helt særligt.

Endnu en gang tak for jeres input og ha en rigtig god weekend.

Cigarshop.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:06

Godmorgen,

Først og fremmest vil jeg lige sige, at din shop fungerer helt katastrofalt på min iPhone.

Jeg tænker om man måske kan prøve en mere eksklusiv baggrund? - Måske få et lækkert mønster i baggrunden, som ikke springer for meget i øjnene, men bare bidrager til en eksklusiv stemning.

Så kunne det være en ualmindelig god ide med nogle C2A knapper på produkterne, så man ikke behøver klikke ind på produktet for at tilføje det til kurven. Jo færre klik behøvet, jo bedre.

Rocky Patel logoet i bunden kunne måske laves i en anden farve (eller måske ikke) og så fjerne den grimme hvide baggrund på logoet? Og måske samtidig skrive 'Brands' lige ovenover.

I kontaktformularen - hvorfor skulle man skrive til 'webmaster' som kunde? Få preselected 'Kundeservice' i drop-down boksen. Og så smid support@cigarshop.dk eller info@cigarshop.dk eller whatever mailen hedder ned i footeren.

Menufanen "Salgs og leveringsbetingelser" skal hedde "Salgs- og leveringsbetingelser".

Siden loader ualmindelig langsomt :(

Teksten på 'Om os' skal lige have en omgang korrektur.

Når jeg går ind på eksempelvis "cigarshop.dk/8-edge", så kommer der en ubehagelig C2A knap frem. Den passer - i mine øjne - ikke ind, overhovedet. Måske den lige skal under kniven og have lidt plastikkirurgi?

Derudover synes jeg faktisk, at siden spiller meget godt. Er helt pjattet med produktbillederne! Jeg hader cigarer, men de billeder giver mig sgu lyst til liiiige at nappe en!

Rigtig god vind med projektet.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)