Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om www.cigarshop.dk?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vi har startet en ny forretning hvor vi også sælger på nettet. Hvad mener I om sitet? Alle kommentarer er meget velkomne da vi er lidt grønne når det kommer til at drive onlinebutik.

Se butikken her: www.cigarshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:36

Hej med dig,

Tillykke med shoppen, interessante vare ;-)

Nu er jeg ikke teknisk ekspert, men en almindelig dødelig bruger og umiddelbart synes jeg baggrunden er alt for mørk og stjæler opmærksomheden. Du har en masse flotte billeder og jeg tror de vil syne af mere hvis du har en væsentligt lysere baggrund. Dertil tror jeg også som uerfaren "cigar" bruger at jeg ville lede efter noget særligt og dermed kunne det være fedt hvis dine varekategorier var lidt mere synlige, måske lidt mere fed skrift.

Der er sikkert flere ting, men det var lige det første der faldt mig ind som helhedsindtryk...

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:01

Hej Peter

Tak for dine kommentarer - det sætter vi rigtig stor pris på.

Ja det kan godt være vi har valgt et lidt for mørkt farve-tema. Vi forsøgte at ramme denne her chesterfield, læder, dunkelt lys, ryge-lounge, hygge og fordybelseshule- stemning - hvor man i ro og mag kan nyde sin cigar. Men een ting er jo tanker og en helt anden hvordan det gør sig når det så kommer 'på'.

Vi må se om ikke vi kan 'bløde' det lidt op så det bliver lidt lettere at se på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 16:21

Jeg synes i efterlader et godt førstehåndsindtryk med et fint logo og et theme, der passer godt til jeres niche. Jeg ville måske gøre lidt ud af at lave en flot læg i kurv knap i en grøn farve, måske?

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:34

Siden loader ikke ved mig?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:38

Hos mig loader den forholdsvis langsomt.

Omkring dit design, så mener jeg du skal have fokus på dine produkter. Med dit farvevalg har sitet tendens til at "flyde sammen" med produkterne. Der mangler lidt kontrast. Man føler faktisk lidt, at man sidder inde i en cigarkasse - det bliver næsten klaustrofobisk.

Cigarer er vel forholdsvis eksklusive produkter, det synes jeg ikke visuelt afspejles på siden. Det ser ud som om, der er forsøgt på at gøre det eksklusivt, men det er ikke rigtig lykkedes.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Hej Cigarshop.

Mit første håndsindtryk var at jeg var solgt hvis jeg røg cigar, det er helt sikkert. Helt den rigtige stemning på side som du nævner med chesterfield. Spot on efter min mening !

Er enig i at kurven kunne være mere inspirerende og måske passe bedre ind på siden.

Fx denne cigar http://cigarshop.dk/12-decade-tube.html 

hvis jeg vælger at købe 1 enkelt, så figurerer der ingen steder hvordan den bliver leveret?

Jeg tænker emballagen.

Får man rør med til en enkelt ligesom man gør med et par ?

Hvis jeg går under tilbehør kan jeg ikke se billedet som skal videre dirigere mig til askebæger?

Derudover da jeg kopieret URL'en til tilbehør ind i min kommentar her så blev der låst for skrivning i "skrive boksen" så kan ikke give dig link med som tidligere i mit svar - Har jeg aldrig prøvet før, kan være en tilfældig fejl hvad ved jeg :)

Og så synes jeg lige til en sidebemærkning ikke det er pænt med "Underkatagorier"  med stort når intet andet er.

Mvh Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19

Så skal jeg lige høre... Hvorfor skal jeg trykke "Mere" for at få 10 ord mere at se når det ser mere elegant ud uden den blå knap?Smile

- Håber du kan bruge min konstruktive kritik.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

Havde besluttet mig ikke at skrive mere, men kom lige på en sidste en da jeg var på vej ud.

Xen, Thunder og Fifty og videre på side 2. der er problemer med tekst opstillingen, de skal helt bestemt rettes ind så de passer med de andre produkter du har at tilbyde.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 18:52

Umiddelbart en rigtig fin Prestashop.

Husk at rette "contact us" url'en til dansk - og det samme med lignende sider. Synes generelt også, der mangler lidt seo hist og her - men mon ikke I arbejder løbende med den del?

Sidst kunne det være fint med nogle captions eller CTA på de billeder, I har liggende i slideren på forsiden. Pep det lidt op og brug blikfanget til at lede kunden videre til udvalgte produkter eller "startpakker", eller hvad der nu ellers kunne være.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)