Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbeskrivelse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder og skal have lavet en produktbeskrivelse til mine 2 nye produkter, jeg kan ikke rigtig få det til at lyde som jeg gerne vil have det, samt få de informationer med som jeg gerne vil have.

Ville derfor høre om der var nogen der kunne hjælpe med at skrive en god produktbeskrivelse?

Mvh

Emil

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:34

Hvad er det for nogle produkter?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:26

Emil Saysette-Rasmussen:
Ville derfor høre om der var nogen der kunne hjælpe med at skrive en god produktbeskrivelse?

Yep - send en mail, så får du et tilbud på produktbeskrivelser, der konverterer.

kjer@kjers.com

Venlig hilsen

Hans

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 17:33

Der er tale om to produktbeskrivelser af 90-120 ord. produkterne kan findes på www.nautus.dk.

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 18:58

Emil har gennem privatbeskeder med mig givet udtryk for, at jeg har fået æren af at skrive de to produktbeskrivelser for ham. Vi aftaler en pris, og jeg leverer så, som aftalt, teksterne til ham et par timer senere. Nu har jeg så fået tilsendt en besked fra Emil, hvori han skriver, at mine tekster ikke er eksklusive nok. Han kasserer, til trods for, at jeg brugt over en time på opgaven, mine to tekster uden at fortække en mine. 

Vil blot lige dele det med jer andre, så I ikke risikerer at ende i samme båd som mig. 

vh.

Kristian 

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Skrevet kl. 19:06

Hej Kristian.

Som jeg også skrev for lidt siden til dig i en privatbesked var dit indlæg af ualmindelig dårlig kvalitet. Når noget foregår mod betaling skal det selvfølgelig også leve op til kundens kvalitet, og nu har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at vise dine tekster du havde skrevet til mig herinde, og hænge dig ud, som du nu gør med mig. Jeg fortrak skam en mine som jeg også kunne vælge at vise fra mine privatbeskeder, men det er lidt ærgeligt når man modtager den nogenlunde samme produkttekst med lidt tillægsord i. Jeg er som jeg også har skrevet før, meget ked af hvis du føler dig enten snydt eller bedraget, men om du har brugt en time, ti minutter, eller 2 dage ændrer desværre ikke på at det simpelthen ikke lever op til en normal standard. Desværre.

Held og lykke fremover! :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:12

Skal du have noget der virker, så skriv til kjer der lirker

Tilmeldt 29. Jun 12
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 19:13

Hej Emil

Det er helt fair, at du ikke synes mine skriftlige kompetencer lever op til dine forudsætninger. Jeg er bare lidt træt af, at du først finder ud af det efterfølgende :) Du kunne med fordel have spurgt efter eksempler på tidligere udførte opgaver, så situationer som denne kunne have været undgået. 

Ser gerne, at du svarer på min privatbesked

Held og lykke fremover til dig også Wink

vh.

Kristian 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian - jeg  tror de fleste tekstforfattere  på et tidspunkt har  skrevet noget, som modtageren ikke  var tilfreds med - og så er det  helt  normal procedure, at man enten retter tileller skriver om indtil det er i orden - eller bare undlader at tage betaling for opgaven - mod at kunden selvfølgelig ikke  må bruge de tekster, man har skrevet.

Den slags skal man ikke tage så tungt - alle har en skrivestil, og somme tider støder man bare ind i en kunde, der ikke bryder sig om stilen - og så må man enten ændre stil - eller se sig om efter andre kunder :)

Tilmeldt 29. Jun 12
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 19:33

Majbritt Jacobsen:

Kristian - jeg  tror de fleste tekstforfattere  på et tidspunkt har  skrevet noget, som modtageren ikke  var tilfreds med - og så er det  helt  normal procedure, at man enten retter tileller skriver om indtil det er i orden - eller bare undlader at tage betaling for opgaven - mod at kunden selvfølgelig ikke  må bruge de tekster, man har skrevet.

Den slags skal man ikke tage så tungt - alle har en skrivestil, og somme tider støder man bare ind i en kunde, der ikke bryder sig om stilen - og så må man enten ændre stil - eller se sig om efter andre kunder :)

Det har du helt ret i, Majbritt! Det irriterer mig dog alligevel lidt, at han ikke spørger ind til mine kvalifikationer på forhånd. Så havde vi helt undgået dette problem.

Jeg overlever dog nok alligevel.. 

Held og lykke med at finde en forfatter, Emil! Smile 

vh.

Kristian 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)