Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordobling af konvertering med Responsive Webdesign landingsside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi lavede en testAmino i går, hvor vi sendte en annonce ud i vores nyhedsbrev.
Vi brugte for første gang responsive design og det fordoblede godt og vel vores udbytte.

Du kan se annoncen her:

http://www.agera.dk/external/amino/2

Årsagen til fordobling, er at mange af Amino's brugere checker mails på mobilen og responsive design virker hamrende godt til det.

Har du selv en side i Responsive design, så smid en URL ind og fortæl endelig om dine egne erfaringer.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:49

Jeg bruger stort set kun responsivt design. 

Jeg har jo set nogle Usability eksperter og konverteringsoptimeringsfolk kritisere responsivt webdesign, men det afhænger vel både af måden det er lavet på og hvad det skal bruges til.  

Jeg ser tit delinger fra en dansk avisartikel med subdomænet m.avisnavn.dk, og det kan være lidt småirriterende når jeg nu sidder ved en stor skærm. SEO-mæssigt er der heller ikke meget fidus i at have samme teksindhold to steder.  

Boston Globe har responsivt design, som virker rigtigt godt gennemført. Hvis folk er i tvivl om hvad det er, så prøv at gribe med musen nede i højre hjørne af browseren og gør browservinduet større og mindre. Her følger designet med helt flydende.

http://www.bostonglobe.com/

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 13:13

Responsive design er vejen frem. Vi forsøger os også med et responsive design på Sportnordica.dk - det er betydeligt mere arbejde, men vi håber at det lønner sig på sigt. Motiverende at se, at andre har succes med det :)

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:24

Hej Martin

Jeg blev amino forleden netop med henblik på at få lidt feedback på vores firmasite, som jeg er ved at justere til responsive web design.

Jeg kigger ikke så tit på brugerstatistikkerne, men det er kommet bag på mig, at flere og flere hits nu kommer fra smartphones. Tidligere tog mobilosfolket bare en hurtig kigger og forsvandt igen. Nu padler de rundt på sitet.

Næste step, altså når jeg er færdig med at hardkode alle sider til RWD, bliver noget lir med brug af geolocation.

Jeres annonce er super. Har lige tjekket den, ved at minimere browserbilledet.

Mit ydmyge tiltag kan ses her: http://www.bulgarienhus.dk/udlejning.html . Ja, det kan sikkert se mere sexet ud, men jeg er ikke designer. Jeg skal bare have kunder i kassen uden at belaste dem med flere kliks end nødvendigt.

De første tilbagemeldinger, jeg hurtigt fik her på amino, hjalp mig til at gøre det bedre. Så vi har i øvrigt besluttet, at aminoer får 10% i rabat, hvis de lejer en feriebolig i Sunny Beach eller omegn gennem os.

Jeg vil fortsat være glad for tilbagemeldinger.

Mvh

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:32

Der er ingen tvivl om at responsive design er fremtiden. Jeg oplever flere sites med 50/50 visninger. Salg fra webshops halter dog stadig, men i takt med Tablets bliver mere og mere udbredt vil der fra dem helt sikkert ske en stigning.

Brugsmønstret er også anderledes på smartphone og tablets. Mange sidder i dag i sofaen med en tablet, hvorimod smartphone mere bliver brugt på farten og det er nu nemmere at sælge et produkt til en kunde der sidder mageligt i sofaen en til en der sidder i bussen. (men derfor skal de stadig have en pæn præsentation på mobilen, så de forhåbentlig køber når de kommer hjem).

Fra Blommenslyst
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Via Media Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin , jeg har en blog, der diskuterer responsivt design og mobile hjemmesiderhttp://www.viamobi.dk måske der er noget du kan bruge

Skal jeg nu lave 10 forskellige designs? Responsivt design

Give your mobile visitors a seamless experience with a mobile website. Create your free mobile site minutes.

Skal jeg lave forskellige designs til computer og mobil?

Du kan lave forskellige hjemmesider til pc’er og mobiler. Det vil være dyrt og besværligt, men der findes en lettere måde som hedder responsivt design.
Med responsivt design tilpasser hjemmesiden sig til computerskærmen eller smartphonen helt automatiskt. Hjemmesiden laves med responsivt design til at blive vist på computere, tablets og mobiler.

Du skal ikke bruge tid på at vedligeholde og opdatere to sider.  Opdater et sted og se forskellige visninger afhængigt af den enhed du benytter: computer, tablet eller mobil.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:04

Tak for jeres gode eksempler.
Til landingssider er Responsive Webdesign fantastisk og vi skal helt sikkert arbejde mere med det.
Igen tak

De bedste hilsner

Martin

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 18:56

Jeg er begyndt at tilbyde responsive webdesign til min kunder og næsten alle siger ja tak. Jeg har dog oplevet et par gange at de bagefter siger, at det jo slet ikke ligner den "almindelige" hjemmeside. En enkelt kunde bad mig endda fjerne det igen. Jeg synes ellers jeg prøver at kommunikere hvad det indebærer, men måske gør jeg det ikke godt nok :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)