At linket er blevet delt på en række FB sider, giver naturligvis en masse trafik. Men du skal ikke forvente at få flere tusinde tilbagevende besøg på baggrund af dette. Dem fra Kina og USA går nok kold i sproget... men det viser jo meget godt at folk er ledet ind på siden, uden at have et behov for det siden kan. At du alligevel har kunne holde fast i 50 - 100 besøg / dagligt, virker fornuftigt.
¨
Ja men der går lang tid i mellem der bliver oprettet forkortelser, og den sidste uges tid har der kun været 300-400 kliks i alt og 10 oprettet forkortelser.
Ja men der går lang tid i mellem der bliver oprettet forkortelser, og den sidste uges tid har der kun været 300-400 kliks i alt og 10 oprettet forkortelser.
Så må konklusionen være, at der er et mismatch mellem den trafik der kommer til siden, og den service siden leverer. Twitter er et populært sted at bruge URL shortener, så jeg ville da målrette den 100% til Twitter-brugernes behov, og så køre servicen på engelsk.
Det er muligt at mine referencer ikke er så store på dette område, men i de forkortelses services jeg har forsøgt mig med indtil videre, har jeg endnu ikke oplevet at man kan vælge det, som du på din side kalder "Valgfri ID", og derfor vil jeg anbefale dig at gøre dette felt lidt større, for at fremhæve noget ikke alle af disse slags services har, og måske vil du få flere tilbagevendene brugere af dette.
Jeg ville også skære lidt ned på alt det gøgl med "oprettede links" osv.
Så ville jeg tage den menu du har lavet i venstre side, og flytte den til toppen, bare for at gøre hjemmesiden mere overskuelig og simpel.
Du har måske også lavet den fejl at starte dit website med et for stort brag, da der har været disse småfejl med reklamerne.
Jeg ville også skære lidt ned på alt det gøgl med "oprettede links" osv.
Dem kunne folk ellers lide, da de skaber trafik til din side. jeg oplever at 3/5 klikker på andres forkortelser, har fået en masse på min mail på mitlink.dk at de synes den er god.
Din side er en stor rodebutik, jeg syntes du burde invitere nogle venner over, og så sætte dem foran skærmen, og bede dem fortælle dig hvad de syntes om designet og brugervenligheden.
Der er så mange sjuskede små ting, at det ødelægger mit førstegangsindtryk af din side.
Håber ikke du tager det personligt, for det er kun for at hjælpe dig :-)