Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordring med Google Adsense!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Jeg har lagt Google Adsensewww.onlinelommeregner.dk men syntes at de annoncer den kommer med ikke er relevante for mine besøgende. Den kører med stiftevis test/rich annoncering. Hvad kan jeg gøre aktivt for at annoncerne er mere målrettet den niche jeg bevæger mig i men også i henhold til den demografi at emner der besøger min side.

Er der nogle der kan hjælpe eller sende mig til noget info/video hvor jeg kan se hvad jeg kan gøre for at gøre min annoncering mere relevant.

// Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:57

Annoncerne kan sagtens være relevante for den besøgende, selvom det måske ikke virker sådan. Googles bruger cookies til at følge éns adfærd, så en der ofte er på bilsider, vil få en bilrelateret reklame smækket i hovedet, fordi Google mener det er mest relevant for denne bruger.

Hvis du vil have en specifik til lommeregner, skal du måske ud i at finde faste reklamer, evt via affiliate. Med online lommeregner kunne en reklame til en butik der sælger lommeregner/skoleudstyr måske være mere relevant end den "Få 600 kroner til AdWords" som jeg har lige nu. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:11

Hej Jonas - tak for dit svar :) det er nu ikke så meget for at de skal have lommeregner reklamer serveret - men det er fedt af vide at det er styret via cookies - det er nu også mere for at ikke syntes at adwords reklamerne er relevante

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)