Hej vinduespudserpeter Hvad er det for et program, der er så ringe ? |
Sorry det var i forkerte tråd jeg skrev..
Hej vinduespudserpeter Hvad er det for et program, der er så ringe ? |
Hej mn-totalservice Har du fundet dig et program ? - jeg vil anbefale dig at kigge på www.cleanit.dk og klik på CleanIT ViP i menuen i venstre side. |
Hej Jahuu. Prøv at se nærmere på www.skvizbiz.dk det er et program specielt til vinduespudsere, som omkring 100 virksomheder er glade for at bruge. |
hej Jahuu. Jeg har selv en Servicevirksomhed indenfor rengøring og vinduepolering mv.
Jeg har Economic til fakturering osv. og til styring af ruter. prøv at gå ind på www.vinduespudsning.com de har en online "kalender" som er lavet specielt til os og det fungere usansynligt godt. det koster ca. 900.- om året og jeg synes det er det hele værd, men prøv at kigge på det :)
mvh. Benjamin Plambech |
Ja og der skulle komme en ny funktion her i starten af november, som gør at du selv kan lægge kunder ind på bestemte dage/tider. Det skal jeg lige teste en demo af når det er klar. Jeg bruger pt. selv "browserbooking" og er enlig også ret glad for det, men jeg syntes der er helt vildt overdrevet mange funktioner som til tider kan gøre en meget forvirret. Men kender man det så fungere det også fint. Der er også mulighed for at lave FI-kort. Med venlig hilsen
|
K