Til mit vinduespolererfirma har jeg "pokkers" svært ved at finde et edb program der er egnet / designet til netop min branche. Jeg har et gammelt DOS program som jeg har kørt med i over 10 år, og det står virkelig for en udskiftning. Jeg har søgt og søgt på nettet, men ikke fundet noget brugbart endnu. Er der nogen herinde der kan foreslå hvordan jeg kommer videre...??? |
EDB program - Abonnementsstyring
Egentlig tror jeg ikke det er så svært, da jeg op til flere gange menes at have stødt på programmere som kan klare abonnementsstyring. Jeg vil anbefale dig at kigge på e-conomic.dk, da det er utrolig let og ligetil. Du kan ganske gratis oprette en gratis demo og lege med det, og ydermere har de også et abonnementsmodul som du kan tilkoble. Mange gange held og lykke med det :-) Edit: glemte lige at nævne, at du kan tage kontakt til Peter fra ppconsult. Han kan også hjælpe dig et skridt videre, og er rigtig god til e-conomic. |
// Jesper Skov
Tak for dit svar Jesper. Jeg har haft kig på e-conomic, som du nævner - men jeg er på udkig efter noget mere specifikt. E-conomic kan ganske vist godt håndtere de basale elementer jeg har brug for, men desværre ikke det der er mere specifikt for min branche. Det program jeg har nu, det gamle DOS, er specielt lavet til mit brug, og alle de mange små finesser det har, vil jeg gerne fortsætte med at have. Jeg finder det usandsynligt at der ikke skulle være lavet noget der er specielt henvendt til vinduespolerer branchen, selvom jeg godt ved der sandsynligvis ikke er mange. Jeg håber blot at der er nogen herinde der kender til noget - måske en vinduespudser der vil fortælle hvad han selv bruger. I øvrigt kan jeg godt lide e-conomic, det er smart at det er web-baseret og det virker relativt nemt at gå til. Måske jeg bliver nødt til at "nøjes" med det, hvis jeg ikke finder andet. Venligst Jacob. |
Hej Skriv lidt mere om dine krav . Har du prøvet SummaSummarum ? der er også mulighed for abonnementsstyring. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Jeg kan sansynligvis hjælpe dig med opgaven. Du er velkommen til at sende dit telefonnummer i en pb. så vil jeg kontakte dig i morgen. Med venlig hilsen Kasper Smith |
Hej Jahuu På trods af at du ikke selv lige umiddelbart regner med at der er lavet et specielt program til netop vinduespudsere, så kan jeg berolige dig med at det er der ![]() Desværre så kan jeg ikke lige huske hvad programmet hedder men syntes at kunne erindre at det hed noget i retning af pudser, eller noget i den retning. Jeg kan huske at jeg faldt over programmet da jeg skulle finde et program der kunne printe på girokort, så prøv eventuelt at søge på noget i den retning i google. Så vidt jeg husker så kunne programmet både styre abonnomenter samtidig med almindelige bogholderiopgaver. Når jeg lige får en ledig stund skal jeg nok se om jeg ikke lige kan fremskaffe et link til dig. Mvh. Morten |
Tak for jeres svar - desværre har det ikke bragt mig så meget videre endnu, men jeg arberjder på sagen ![]() Morten - jeg googler selv lidt efter det du beskriver, men skulle du finde frem til hvor det var du så det, så vil jeg blive rigtig glad for en besked... ![]() |
Hej igen. Jeg havde lige et break i mit arbejde, så jeg har opsporet det omtalte program til dig. Du kan finde det på følgende url: http://www.pudserprogram.dk/ Nu håber jeg at det var det du var på udkig efter :-) mvh. Morten |
Tusind tak Morten. Jeg sidder netop nu og tjekker det lidt ud - ser ikke videre proff. ud, men bare det kan hvad det skal... Tak igen |
Hej Jahau Jeg lever at at programmerer C5 løsninger og har lavet forskellige abonnementsløsninger, alle vedr. fakturering månedsvis, kvartalsvis o.s.v. der er ingen for for prisbergener, men hvis du er interesset kan vi lave en aftale om at du kan se de forskellige løsninger og måske komme videre den vej. Jeg kan kontaktes på carsten@kontinuum.dk |