Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billige-gaver.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, eller god aften!

Jeg har domænet www.billige-gaver.dk og vil lige høre jer dejlige kreative mennesker om i har nogle ideer i har lyst til at dele med mig med henblik på domænet!:)

På forhånd mange tak!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo meget almindeligt med sådan gaver at der tit bliver aftalt et beløb hvis det f.eks er firmagaver eller lign.

Så du kan dele det op i priskategorier, f.eks 100 kr, 150 kr, 200 kr osv....hvis så der er en der skal skaffe 10 gaver til en pris af f.eks 250 kr pr stk er din hjemmeside jo oplagt, man får et godt overblik og sparer tid. Men det kræver selvfølgelig et stort arbejde for dig, for det hele skal jo sættes op og vedligeholdelse og ikke mindst, så skal din hjemmeside også være den de finder når de søger efter lignende hjemmesider.

Og så er jeg helt enig i at det bør være afilliate, for det ville kræve et kæmpe varelager og meget administration og forsendelse når prisen ikke er højere, så hellere lave 10 - 20 % via dine henvisninger.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En kalenderbaseret webshop, hvor jeg kan: Køb en gave, vælge indpakning, kort (maskin eller håndskrevet), afsender/modtager adresse, leveringsdato (som godt kan være om 8 måneder). Det vil være en super service, og jeg slipper for at glemme noget, ligesom jeg har fuldstændig overblik hvad der bliver købt hvornår. Modtageren skal ikke kunne se den kommer fra din shop. 

Ekstra: Facebook-integration, så når en kunde slår op med kæresten, sletter den alle bestillinger til personen, og udsteder i stedet et gavekort til det nærmeste diskotek + 3 måneders gratis adgang til Dating.dk :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Fantastisk ide!:-)

- Især den ekstra features :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)