Jeg er ved at lave en side som skal formidle restaurant besøg, og i den forbindelse er jeg ved at ligge en strategi for markedsføringen.
Mine ideer som jeg vil er følgende:
jeg vil bl.a. lave en annonce og sætte i lokalavisen, og ligeledes snakke med dem om de yderlige vil lave en artikel til avisen, da det er et nyt koncept. jeg vil også lave flyvers og dele ud nede på strøget så tit som muligt. jeg vil selvfølgelig også reklamere igennem Facebook, andre ideer er at sætte Plakater rundt i byen, have flyvers til at ligge på de restauranter som vi samarbejder med. Reklamer på busser. Logo som klistermærke og sætte rundt omkring i byen på fx lygtepæle osv.
Har i andre ideer til hvordan man bliver set af forbrugerne vil jeg meget gerne høre fra jer?
Du har rigtig mange gode ideer, men med mit kendskab til branchen, så er der altid en sikker vinder:
Hvor er dit kundesegment for restauranten placeret geografisk - Print en masse flotte og indbydende flyers/menukort (inkluder rabat kampagne), og sæt en uge af til at putte reklamer i postkasserne. Så er du garanteret et afkast, som selvfølgelig også er afhængig af din indsats.