Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ideer til markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ved at lave en side som skal formidle restaurant besøg, og i den forbindelse er jeg ved at ligge en strategi for markedsføringen.

Mine ideer som jeg vil er følgende:

jeg vil bl.a. lave en annonce og sætte i lokalavisen, og ligeledes snakke med dem om de yderlige vil lave en artikel til avisen, da det er et nyt koncept. jeg vil også lave flyvers og dele ud nede på strøget så tit som muligt. jeg vil selvfølgelig også reklamere igennem Facebook, andre ideer er at sætte Plakater rundt i byen, have flyvers til at ligge på de restauranter som vi samarbejder med. Reklamer på busser. Logo som klistermærke og sætte rundt omkring i byen på fx lygtepæle osv.

Har i andre ideer til hvordan man bliver set af forbrugerne vil jeg meget gerne høre fra jer?

På forhånd tak

Hilsen Jesper

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:01

Hvordan og hvad skal du helt konkret formidle for restauranteren ???

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Skrevet kl. 16:04

salg af borde, hvis de har nogen ledige borde så kan de sælge dem igennem min side dog med en rabat på maden..

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:07

Hej Jesper.

Du har rigtig mange gode ideer, men med mit kendskab til branchen, så er der altid en sikker vinder:

Hvor er dit kundesegment for restauranten placeret geografisk - Print en masse flotte og indbydende flyers/menukort (inkluder rabat kampagne), og sæt en uge af til at putte reklamer i postkasserne. Så er du garanteret et afkast, som selvfølgelig også er afhængig af din indsats.

Ellers så kan du læse lidt om:

Viral markedsføring

Sociale Medier strategier (der er en markedsførings skabelon, som du frit kan downloade)

Håber det hjalp dig lidt.

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Skrevet kl. 16:19

Hej B :)

Mange tak for dine input. Jeg vil sætte mig ned og læse det hele igennem og så håbe på jeg biiver lidt klogere.

Det med at putte flyvers i postkasser vil jeg helt sikkert også benytte mig af, ved nemlig også selv af erfaring det giver godt..

Men mange tak for dine input :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)