Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af banner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg leder efter en designer der kan lave 3 bannere for mig.
1. 468 x 60 pixels
2  125 x 125 pixels
3. 120 x 60

Er du interesseret i at udføre denne opgave for mig, skal du vise omkring 5 reference bannere. Ud over dette skal du komme med en pris for de 3 bannere ex moms.

Henvendelser såsom "har desværre ingen reference endnu ", "har sendt pm" eller "skriv til mig på xxx@xxx.com" vil ikke blive taget seriøst. Hvis man er interesseret i opgaven poster man sin pris, samt nogle reference bannere.

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:02
Hej du..

Vi vil da meget gerne kunne hjælpe dig. Vi har netop lavet en række bannere som en haste opgave for en ny Netradio der starter op imorgen, mandag.
Dem kan du da i hvert fald lige se her:
Banner 1
Banner 2
Banner 3

Vi har lavet et par stykker mere, men der kan du da se lidt af dem..
Og så er det faktisk også os der har designet deres logo.

Derudover har vi da også en række andre referencer du kan se.. Tjek fx noget af dette, som vi har lavet for forskellige kunder:
Webdesign for bandet Rattle Snakes
Logo til E-boxen
Logo til Global&Local

Vores pris må du da også meget gerne høre. Vi tager 750kr ekskl. moms for bannere som dem vi lavede for GlobalFM.

Lad os endelig høre fra dig, vi levere hurtigt og kvalitetsbevidst.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:30
Hej Morols,

Her kan du se referencer:

http://www.bannersalg.dk/referencer.php

Dog er det svært at give dig en pris, da du ikke oplyser hvad du har af forventninger til banneret? Men umiddelbart mellem kr. 300-500,- pr banner (ekskl. moms).

Mvh
William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:23
Hej Morols.

Jeg vil da også gerne lægge billet ind på opgaven. Jeg vedlægger et par links så du kan se et par eksempler på mit seneste bannerarbejde.

Med hensyn til prisen er det svært at sige præcis før jeg kender opgaven til fulde, men i forhold til de ovenstående referencer så vil prisen for noget lignende ca. være 549kr ekskl. moms pr. stk..

Såfremt du skulle være interesseret i at høre nærmere kan du kontakte mig på tlf. 51 20 16 95 eller info@deluxemedia.dk

Mvh.

Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 16:18
Hej Brian.

For mig at se har i egentlig kun lavet et banner for kunden, og så bare flyttet lidt rundt på indholdet for at det bliver i flere forskellige formater. Vil det sige at jeg kan få et banner,  i 3-4 forskellige formater for 750 kr eksl moms?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 16:22
Bannersalg.dk jeg kan godt lide noget af det arbejde som du har på bannersalg.dk men til gengæld synes jeg absolut ikke om det grafiske på atakos.com som, såvidt jeg forstår, også er din side. Derfor kunne jeg godt være interesseret hvis det er den samme designer som har designet bannerne på bannersalg.dk.

Men du må kunne komme med en bedre pris når det er 3 bannere. Som jeg skrev tidligere er det jo bare at lave et bannere og så lave det i 3 forskellige formater. Altså flytter lidt på indholdet osv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:27
Hej Morols,

Når man designer et banner er det ikke blot at flytte rundt på indholdet. Især ikke i flash, for hver enkel effekt skal lægges ind for sig selv og hvert billede og logoet skal tilpasses de enkelte formater, selvom det er de samme billeder, tekster og logo.

Jeg kan godt give dig en samlet pris på alle tre bannere, men forhandler ikke pris uden at kende til dine krav og forventninger til bannerne og dit materiale... og forhandler heller ikke pris i en åben debat, da hver enkel opgave har sin pris.

Jeg skriver PM til dig med min mail. Du er velkommen til at skrive lidt mere om indholdet og materialet. Så får du en samlet pris.

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)