Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en: hvad synes i om min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Ja nu kommer der satme lige endnu en: hvad synes i om min hjemmeside? Men sådan er det jo ;)

Jeg ved godt selv at banneret i højre siden skal ændres da det er uhyre grimt ! Men har i andre gode råd til hvad jeg skal gøre på min hjemmeside?

Linket er her

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sæt ihvertfald sidens content til position:fixed, så man ikke skal se din baggrund om og om igen.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:09

Nu kalder du siden "Din Ejendomsmægler" - og indtrykket er da også, at man havner på en ejendomsmæglerside i den forbindelse skal du lige være tænke på:

Man skal være opmærksom på, at det er et personligt ansvar at blive registreret i ejendomsmæglerregisteret, hvis man vil kalde sig ejendomsmægler.

Jeg siger ikke du umiddelbart støder ind i problemer, men verden er skruet sammen sådan, at hvis folk kan hidse sig op over noget, så skal de jo nok gøre det :D

I øvrigt kræver oprettelsen som ejendomsmægler, at man har en mægleruddannelse.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes der mangler noget der fanger mit blik og min interesse når jeg surfer rundt på hjemmesiden.

Efter min mening tror jeg man kan stille teksterne og artiklerne op så man kan få et hurtigere overblik. Der er rigtig meget læsestof på forsiden som måske kan gøre at nogen at dine besøgende måske hopper fra fordi der er så meget de skal i gennem bare på første side.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 14:21

Opbygning.dk:
Der er rigtig meget læsestof på forsiden som måske kan gøre at nogen at dine besøgende måske hopper fra fordi der er så meget de skal i gennem bare på første side.

Hvis jeg bare koperer dette over i en underside, og sletter det fra forsiden, vil det have påvirkning på SEO? Det vil det vel?

Hvad kunne du anbefale jeg gjorde med forsiden i stedet ? :)

Tak for svar alle.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opbygning.dk:
Hvis du vil have et par råd med omkring hjemmeside opbygning, så er du velkommen til at læse mere på

Hold nu op med at spamme hver eneste af disse tråde med din afskyeligt grimme reklameoverklistrede affiliateside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Enig, Tim J. Nielsen!

Anyways. Jeg synes din side ser rigtig flot og overskuelig ud. jeg kan godt lide en baggrund, men det er synd, at den ikke bliver ''liggende'', så man ikke kan se at billedet starter forfra. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 15:54

Jonasmp:
Sæt ihvertfald sidens content til position:fixed, så man ikke skal se din baggrund om og om igen.

er det et bestemt sted i css jeg kan rette det ? Er ikke så skarp på det område ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 15:57

Fik det ordnet :) Tak for svar alle.

Er der flere der har konstruktiv kritik?

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:08

Nu ved jeg ikke om det er det du lige har fjernet i CSS, men da jeg åbnede siden var der en kæmpe grå bjælke i højre side fordi baggrunden ikke var bred nok til min opløsning :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)