Hej Aminoer. Jeg blev i går ringet op at et firma, som sagde at de kørte en kampange, med at jeg kunne få en hjemmeside meget billigt, til gengeld fik de lov til at bruge min hjemmeside som reklame..... Prisen lød følgende: Ny Mangento webshop, omkring 5.000 kr Domæne: omkring 300 webhotel: omkring 900 hver måned! (inklusiv dankort løsning) Lyder det fornuftigt, eller er jeg ved at blive røvrendt :P |
Hej Niels.
Først og fremmest afhænger det af hvad du får for de første 5000 for shoppen. Tingene kan sættes op på mange måder, så en beskrivelse af hvad du får, ville gøre underværker.
Domæneprisen er ligegyldig, selv om den måske er i overkanten.
Webhotel: 900 kr. pr. måned.
Du kan få din shop hostet hos Powerhosting for 1500 kr. om året, få et e-pay betalingsmodul for1500 kr. om året, og få en indløsningsaftale med Nets på Dankortet for 1000 kr. om året (excl. start- og transaktionsomkostninger)
Dvs. årlige driftsomkostninger på 4.000 kr. Det skal du så lægge til den pris shoppen koster at sætte op, eksemelvis 10.000 kr. År 1 koster dig altså 14.000 kr., år 2 og fremefter 4.000 kr.
Dit tilbud koster dig 15.800 i år 1, og 9.800 i år 2 og fremefter, så umiddelbart er det dyrere, men hvis du får shop for 20.000 til 5.000 kr. er situationen selvfølgelig en anden.
Alle mine priser er iøvrigt excl. moms.
Med venlig hilsen
Lars