Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelt måde at finde gode fabrikker i Kina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BRICpro tilbyder en nem og transparent måde at finde gode fabrikker i Kina. Vi henvender os især til SMV og start-up virksomheder, der ikke selv har midler til enten at finde en ny fabrik eller verificere deres eksisterende fabrik.

Gennem vores hjemmeside (www.bricpro.com) kan man enkelt søge i vores internetbaseret kartotek af fabrikker. Kartoteket indeholder et bredt spektrum af fabrikker indenfor tre centrale industrier: elektronik, møbel og tekstil. Vi har besøgt samtlige fabrikker på hjemmesiden for at verificere fabrikkernes arbejdsvilkår og produktionsforhold. Dertil indeholder hver fabriksprofil en detaljeret rapport omkring vores observationer og vurdering af fabrikken. Ligeledes dokumenterer vi ved at fotografere alle aspekter af fabrikken. Dette er med til at tilbyde vores kunder et transparent indblik i deres fabriksvalg, før de vælger at outsource

Ligeledes har vi også mulighed for at hjælpe med at matche vores kunders specifikke produktionskrav med en fabrik som endnu ikke findes i kartoteket på www.bricpro.com.

Jeg skriver dette oplæg fordi, jeg tror vores koncept vil have interesse for de SMV og iværksættere der enten mangler et sted at producere eller er usikre omkring deres nuværende fabrik. Derudover håber jeg også I andre finder vores koncept interessant. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 17:07

Så snart, at det kommer lidt flere fabrikker til, så kunne dette let bliver et uundværligt tool :)

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35

Hej Mads.

Har i også kontakt til byggebranchen i Kina?

Jeg tænker til et praktikophold på 6. måneder som bygningskonstruktør i fremtiden?

Mvh Frederik Lunøe

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:21

Hej Frederik,

Prøv eventuelt at kontakte MT Højgaard da de ofte har nogle store bygge projekter her i Kina, og kunne måske være interesseret i en praktikant. Ellers er der mange intership stillinger hvis du søger på sider thats.magazines.beijing/shanghai/guangzhou mm.

Held og lykke :)

/Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Tak Martin. Jeg holder fortsat øre og øjne åbne for fremtidige muligheder.

Tilmeldt 17. Jan 13
Fra  BRICpro Skrevet kl. 12:46

Frederik S:

Så snart, at det kommer lidt flere fabrikker til, så kunne dette let bliver et uundværligt tool :)

Vi modtager glædeligt alle former for fabriksforespørgsler. Man kan bare sende os hvilken fabrik man efterspørger - så skal vi nok finde den. Vi verificerer alle fabrikker ud fra deres arbejds- og produktionsforhold, således at vi kun anbefaler respektable fabrikker. Ligeledes er vi på nuværende tidspunkt ved at etablere et kontor i Indien og modtager derved også forespørgsler på fabrikker i Indien. 

Tilmeldt 17. Jan 13
Fra  BRICpro Skrevet kl. 12:48

Frederik Lunøe:

Hej Mads.

Har i også kontakt til byggebranchen i Kina?

Jeg tænker til et praktikophold på 6. måneder som bygningskonstruktør i fremtiden?

Mvh Frederik Lunøe

Kære Frederik

Jeg vil lige høre omkring i vores netværk - og vende tilbage til dig senere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Mange tak Mads.

Jeg vil blot informere dig om jeg er ret tidligt ude med forespørgelsen.

Vi blev informeret på studiet om det ville være godt at gå igang med forberedelser og evt. komme i kontakt med andre.

Jeg har stor interesse i at komme til Norge eller Kina på mit 6. semester.

Det skal lige sige der er ca. 2 år til så det er ud i fremtiden, men jeg vil heller ikke stå med hoved i postkassen og ingen vejne komme.

Derfor er jeg lidt fremme i skoene med at høre mig omkring, da det ikke er så tosset at komme i tidlig kontakt med en evt. praktikplads og få god basisviden om firmaet og dets arbejdsmiljø. Altså det hele bunder i god forberedelse.

Så hvis du synes det er for langt ude i fremtiden så ved jeg i det mindste jeg har mulighed for at kontakte dig vedrørende projektet.

Men hvis du derimod intet har imod tidshorisonten, så er det bare super.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)