BRICpro tilbyder en nem og transparent måde at finde gode fabrikker i Kina. Vi henvender os især til SMV og start-up virksomheder, der ikke selv har midler til enten at finde en ny fabrik eller verificere deres eksisterende fabrik. Gennem vores hjemmeside (www.bricpro.com) kan man enkelt søge i vores internetbaseret kartotek af fabrikker. Kartoteket indeholder et bredt spektrum af fabrikker indenfor tre centrale industrier: elektronik, møbel og tekstil. Vi har besøgt samtlige fabrikker på hjemmesiden for at verificere fabrikkernes arbejdsvilkår og produktionsforhold. Dertil indeholder hver fabriksprofil en detaljeret rapport omkring vores observationer og vurdering af fabrikken. Ligeledes dokumenterer vi ved at fotografere alle aspekter af fabrikken. Dette er med til at tilbyde vores kunder et transparent indblik i deres fabriksvalg, før de vælger at outsource. Ligeledes har vi også mulighed for at hjælpe med at matche vores kunders specifikke produktionskrav med en fabrik som endnu ikke findes i kartoteket på www.bricpro.com. Jeg skriver dette oplæg fordi, jeg tror vores koncept vil have interesse for de SMV og iværksættere der enten mangler et sted at producere eller er usikre omkring deres nuværende fabrik. Derudover håber jeg også I andre finder vores koncept interessant. |
Så snart, at det kommer lidt flere fabrikker til, så kunne dette let bliver et uundværligt tool :)