Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan se med professionelle briller på mit ur?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver en besked i denne tråd, når jeg har fået det endelige svar :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:05

Jacob:

@BZR > Servicetjek er meget normalt.. man får pudset uret mm. :-)  Det kunne jeg godt forestille mig, at man tilbød kunder en gang gratis indenfor de første 6 måneder.

Ikke helt. Der sker lidt mere, når et Rolex bliver serviceret :-) Jeg har ikke hørt om nogen, der har haft deres ur til service i løbet af de første seks måneder. Normalt siger man, at uret først skal til service, når det fejler noget. Jeg har haft ure fra 2007, 2010 og 2003 - ingen af dem har været til service, ever. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om, hvad der er typisk/atypisk for andre mærker.

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:46

Så fik jeg svar, uret er ikke ægte, men jeg fik alle mine penge tilbage og afleverede uret til ham jeg købte det af. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:02

BZR:

Jacob:

@BZR > Servicetjek er meget normalt.. man får pudset uret mm. :-)  Det kunne jeg godt forestille mig, at man tilbød kunder en gang gratis indenfor de første 6 måneder.

Ikke helt. Der sker lidt mere, når et Rolex bliver serviceret :-) Jeg har ikke hørt om nogen, der har haft deres ur til service i løbet af de første seks måneder. Normalt siger man, at uret først skal til service, når det fejler noget. Jeg har haft ure fra 2007, 2010 og 2003 - ingen af dem har været til service, ever. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om, hvad der er typisk/atypisk for andre mærker.

Måske vi er ude i noget ordkløveri :-)  Jeg har løbende mine ure til service, hvor de bliver skilt ad og pudset op. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:05

Spørgsmålet:

Så fik jeg svar, uret er ikke ægte, men jeg fik alle mine penge tilbage og afleverede uret til ham jeg købte det af. 

Det var fint, at du fik dine penge tilbage. Hold dig til den her forretning fremover. Så ved du, at du får den ægte vare.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)