Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne starte som Coach - hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer seriøst at starte som Coach og behandler indenfor angst og fobier, manglende selvtillid, overvægt, målopfyldelse mm.

Er uddannet indenfor psykologi og coach og har gennem i årerække arbejde med mennesker med forskellige psykiske problemer.

Dog vil jeg ikke opgive mit arbejde, hvorfor jeg overvejer at starte i min fritid. Gerne i samarbejde med en anden.

Er der nogle der har nogle ideer hvordan jeg starter op?

Jeg vil ikke på dette sted opgive min identitet, men påtænker du selv at starte op som jeg, eller måske allerede er i gang, vil jeg naturligvis gerne oplyse min identitet.  Send derfor en PM og lad os tage den derfra.

Ellers vil jeg blive rigtig glad for inputs af enhver art.

På forhånd tak!

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ny her:

Jeg overvejer seriøst at starte som Coach og behandler indenfor angst og fobier, manglende selvtillid, overvægt, målopfyldelse mm.

Er uddannet indenfor psykologi og coach og har gennem i årerække arbejde med mennesker med forskellige psykiske problemer.

Dog vil jeg ikke opgive mit arbejde, hvorfor jeg overvejer at starte i min fritid. Gerne i samarbejde med en anden.

Er der nogle der har nogle ideer hvordan jeg starter op?

Jeg vil ikke på dette sted opgive min identitet, men påtænker du selv at starte op som jeg, eller måske allerede er i gang, vil jeg naturligvis gerne oplyse min identitet.  Send derfor en PM og lad os tage den derfra.

Ellers vil jeg blive rigtig glad for inputs af enhver art.

På forhånd tak!

Hej. Er du nået videre med dine overvejelser? Jeg pusler med de samme idéer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)