Jeg er igang med at lave en WP, ecommerce shop med woocommerce, men jeg kan simpelthen ikke finde et theme lige præcist efter min smag.
Jeg skal bruge et simpelt theme, sort eller hvidt, man må gerne kunne skifte farve nemt og enkelt, der skal være slider, og så skal der være fremhævet nogle produkter på forsiden.
Kan i anbefale et theme? Eller et theme som jeg kan ændre på, og få det efter mine behov?
Hvis ikke det behøver være gratis kan jeg anbefale dette: http://headwaythemes.com/ Så kan du designe din side 100% som du vil - følg deres videoer så er du hurtigt kørende. Bruger det selv på flere sider og er rigtig glad for det.
Der er dog et STORT MEN! I Headways nuværende version supportere de IKKE Woocommerce. Men det komme her inden længe har de lovet. (Kan man læse på deres blog/support) Så alt efter hvor hurtigt du er klar med shoppen kan du overveje dette.
-Bruger selve wp-e-commerce pt. men skifter til woocommerce så snart det virker sammen
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Er der nogen synlig forskel på woocommerce og wp-e-commerce?
Bruger selv i dag wp-e-commerce, men skifter til woocommerce, så snart jeg har det på plads.
Har været fint tilfreds med wp-e så den primær årsag til jeg skifter til woo er, at jeg kan integrere Woocommerce direkte ned i E-conomic. Det betyder at alt salg fra min webshop automatisk bliver bogført.
Jeg har en mantra med at alt der kan automatiseres, skal automatiseres :) (optimering hele vejen rundt, så jeg har tid til at være købmand)
Vil tro andre her på Amino kan komme med en dybere analyse - og ellers søg. Ved der allerede er skrevet flere indlæg omkring det emne!
U-Design, som findes på www.themeforest.net indeholder mulighed for woocommerce indbygning, og kan ændres til ukendelighed med farver osv. Derudover synes jeg det virker hurtigt og så skulle det være SEO-optimeret.
Lige en update, så har Headwaythemes netop udgivet version 3.4.4 - som burde understøtte WooCommerce.
Og så lige en update til denne:
Release note siger:Improved compatibility with upcoming WooCommerce block + jeg fik denne fra dem via twitter: Headway Storefront for WooCommerce out shortly. Not today.