Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere til køb og salg af lejligheder og mindre huse til i standsættelse..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Partnere søges til køb og salg af lejligheder og mindre huse på fx. dødsboer, tvangauktioner mv. til i standsættelse hvorefter at tanken er at videresælge eller leje ejendommen ud.

Jeg forstiller mig at vi godt kunne være nogle stykker. Lige fra håndværkere til folk som har forstand på handel med fast ejendom.

Send en PM.

Venlig hilsen

Anders 

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det lyder spændende. Jeg har tidligere arbejdet med køb og salg af fast ejendom og vil meget gerne i gang igen. Dog har jeg arbejde mv., men en form for bibeskæftigelse vil være fint hvis det kan lade sig gøre.

Hvad kræves der af kapital for at være med?

Vh. D.

 

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For mig er det også noget jeg havde tænkt at lave ved siden af mit arbejde.

Det er fint hvis der kan komme forskellige kompetancer med. Dvs. en eller flere der ved noget om køb og salg af huse/lejligheder, men også håndværkere, fx. tømre, murer osv.

Jeg har ikke tænkt på hvad der kræves af kapital. Nogle kan ligge lidt og nogle kan ligge meget. Og så kan man dele i forhold til det arbejde og den kapital man ligger i det. Og min tanke er at man godt kan investere kapital i projektet uden at lave noget arbejde. En anden kan måske bidrage i projektet udelukkende med sit arbejde. Det havde jeg tænkt at vi aftaler os frem til.

Tanken er at starte i det med små ved at købe en enkelt ejerlejlighed eller hus. Sætte det i stand og så sælge det eller leje det ud.

Send gerne en PM

Dbh. Anders

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor I landet ?

Jeg kan tilbyde alle former for udførelse af el-installationer, til en fantastisk amino-pris :)

Jeg vil dog pointere at jeg ikke er interesseret I finansiering af købene

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant og er interesseret. Kan bidrage med know-how og evt kapital. Men det kunne nok være en ide hvis du startede med at fortælle om dine egne kompetencer i forhold til et sådan projekt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)