Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feed back på min ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg har den her idé med at lave en hjemmeside, hvor du kan købe jakkesæt. Jeg vil få dem skræddersyet i Thailand i rigtig god kvalitet. 

Det vil fungere sådan: Du skal gå ind på hjemmesiden og vælge hvad for et slags jakkesæt du ville have (altså design) 

og så skulle du så måle dig selv, ligesom de gør hos skrædderen og sætte dine mål ind i rubrikkerne - der vil selvfølgelig være en video hvor den viser hvordan du måler dig helt præcist. 

Jeg vil kunne levere et jakkesæt med tilhørende skjorter til samme pris som Tøjexperten og de andre kæder der er i Danmark. Men i bedre kvalitet og syet til dine mål. 

Ville du turde at købe et jakkesæt på sådan en hjemmeside? 

Hilsen Steffen 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er mange der ved hvordan man opmåler sig selv til et jakkesæt. Derfor skal du enten være meget pædagogisk, og forklare præcist hvordan man måler den slags. Dertil skal lægges at man skal bruge en hjælper. :o)
Du kan også vælge at tilbyde, man kan komme forbi et sted i Danmark og få opmålt det gratis eller næsten-gratis.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det havde jeg også tænkt på . men tænkte også på at åbne en  butik så man også kan se forskellige stoffer og jakkesæt 

men der ville også være en video der viser hvordan man måler sig op så kan folk vel godt finde ud af det tænker jeg ;)

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Super idé, - er selv i gang med noget lignende. ;)

Det findes dog allerede, - en anden Amino har startet www.suitzoo.dk, der vel er det, du tænker på?

Mvh
Chris

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar troede ikke der var andre der havde haft samme ide 

men så må man jo bare lave det beder ind den anden hjemmeside hehe 

super god video :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)