Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML5 og CSS3 rocks, Apps sucks!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nah, så fik jeg dig i fælden?

Som blæksprutte i en familievirksomhed er det mig, som står for vores hjemmeside. Ikke noget fancy, bare relevant info og handlemulighed med færrest mulige klik.

Min seneste åbenbaring går på, at såkaldt "Responsive Web Design" langt hen ad vejen må være at foretrække for diverse Apps tilrettet forskellige platforme.

Som sagt, så gjort.

Men nu har jeg behov for feedback på det site, jeg er ved at tilrette til "RWD".

Nej, jeg er ikke ude på at få links og mere trafik til hjemmesiden. Det har vi helt andre metoder til.

Tip: Lav annoncer for dine bedste tilbud på respekterede gratisportaler målrettet hver geografisk/sprogligt segmenterede gruppe, du gerne vil have fat i. Så kommer kunderne. "Who gives a shit", hvis en kunde ikke er kommet ind via en håbløs varmluftsgenerator som Google. Bare han eller hun kommer.

Nå, tilbage til sagen. Mit behov for feedback går på http://www.bulgarienhus.dk/udlejning.html .

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis du gider "hærge" sitet med en iPhone, whatever Android, tablet eller den der nye Windows Phone for voksne, samt efterfølgende give din mening til kende ved at svare på dette indlæg.

På forhånd tak.

Allan Ottosen 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:02

Jeg har lige kigget kort på det med en jegTelefon (iPhone) og det er meget standard Responsive du har lavet. Der mangler lidt farver og grafik for at man kan få et bedre indtryk af det. Udlejningssiden bør du lave så man kan søge... det er svært at finde lige præcis det man vil leje.

Kig på jyskebank.dk og se hvordan de har lavet det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:07

det ser fint ud på min and. 2.3 

dog hænger openmaps i toppen, istedet for hvor den burde være - nede i bunden, når jeg går ind på en af lejlighederne...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:31

Jeg har ikke tjekket siden på min smartphone, men har tjekket det på en iMac 27" og det er tydeligt, at du får brug for at sætte en max-width på designet. 

Der bliver for bred afstand mellem boliger og logoet følger heller ikke med i bredden.

Logoet er 960 px kan jeg se, men måske burde hele sitet maks blive den bredde. (Det er også en god bredde til de fleste folks skærmopløsninger)

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 17:40

Tak for hurtigt svar, Niels!

Ja, den grafiske designdel skal der arbejdes mere med.

Har overvejet søgefunktion. På den anden side, så har vi et begrænset "vareudbud" og mange kunder finder først den rigtige løsning efter at have været i personlig kontakt med os. Jeg skal lure lidt mere over muligheden.

Mvh

Allan

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 17:42

Tak for svar, Deleuran.

Jeg må nok hellere få fingre i "so ein ding" og teste det.

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 17:45

Hej Rasmus.

He, den har jeg slet ikke tænkt på.

Super!

Tak skal du have!

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 17:58

Hvis du har behov for at teste i forskellige browsere og enheder, kan www.browserstack.com anbefales. Der kan du teste i dem allesammen selv.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:59

Dejligt at mange efterhånden har fået øjnene op for responsivt design.

Som Rasmus skriver ville jeg også anbefale dig at sætte en max-width på sitet.

Du kan indsætte følgende kode i dit css-dokument:

#container {
   max-width: 960px;
}

Det sikrer at din #container aldrig bliver bredere end 960px.

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 18:02

Rasmus, jeg supplerede lige med en "max-width:1460px" i CSS'en. Men skal nok huske at teste det, når jeg falder over en Mac med stor skærm. Igen, tak!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)