Som blæksprutte i en familievirksomhed er det mig, som står for vores hjemmeside. Ikke noget fancy, bare relevant info og handlemulighed med færrest mulige klik.
Min seneste åbenbaring går på, at såkaldt "Responsive Web Design" langt hen ad vejen må være at foretrække for diverse Apps tilrettet forskellige platforme.
Som sagt, så gjort.
Men nu har jeg behov for feedback på det site, jeg er ved at tilrette til "RWD".
Nej, jeg er ikke ude på at få links og mere trafik til hjemmesiden. Det har vi helt andre metoder til.
Tip: Lav annoncer for dine bedste tilbud på respekterede gratisportaler målrettet hver geografisk/sprogligt segmenterede gruppe, du gerne vil have fat i. Så kommer kunderne. "Who gives a shit", hvis en kunde ikke er kommet ind via en håbløs varmluftsgenerator som Google. Bare han eller hun kommer.
Nå, tilbage til sagen. Mit behov for feedback går på http://www.bulgarienhus.dk/udlejning.html .
Jeg vil være meget taknemmelig, hvis du gider "hærge" sitet med en iPhone, whatever Android, tablet eller den der nye Windows Phone for voksne, samt efterfølgende give din mening til kende ved at svare på dette indlæg.
Jeg har lige kigget kort på det med en jegTelefon (iPhone) og det er meget standard Responsive du har lavet. Der mangler lidt farver og grafik for at man kan få et bedre indtryk af det. Udlejningssiden bør du lave så man kan søge... det er svært at finde lige præcis det man vil leje.
Kig på jyskebank.dk og se hvordan de har lavet det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg har ikke tjekket siden på min smartphone, men har tjekket det på en iMac 27" og det er tydeligt, at du får brug for at sætte en max-width på designet.
Der bliver for bred afstand mellem boliger og logoet følger heller ikke med i bredden.
Logoet er 960 px kan jeg se, men måske burde hele sitet maks blive den bredde. (Det er også en god bredde til de fleste folks skærmopløsninger)
Ja, den grafiske designdel skal der arbejdes mere med.
Har overvejet søgefunktion. På den anden side, så har vi et begrænset "vareudbud" og mange kunder finder først den rigtige løsning efter at have været i personlig kontakt med os. Jeg skal lure lidt mere over muligheden.