Hej Amino Jeg har en Dedikeret server til 49 EUR på 8 GB Ram hos Hetzner.de. Den som jeg har sælger de ikke mere den hedder 4 EQ. De har to versioner som jeg tænker på at opgraderer til. EX4 med 16GB og 2x3TB Harddisk EX5 med 24GB og 2x750GB Harddisk Jeg har også 2x750GB i min nuværende server. Personligt ville jeg nok vælge deres EX4 server fordi efter hvad jeg kan se så kommer jeg til at kunne bruge diskpladsen. Jeg har spurt deres support og de siger at jeg kan opgraderer til dem begge. Så det skulle ikke være problemet. Jeg har fundet denne vejledning i opgradering. Men kan ikke rigtig finde ud af hvad det er som foregår i forbindelse med opgradering. Og når man spørger deres support så henviser de bare tilbage til denne vejledning. Nu ved jeg ikke rigtig hvordan et sådan web hotel med DS server virker. Jeg formoder at man stadig deler en server flere kunder og der bare er dedikeret x antal ram og x antal GB Harddisk til hver bruger. Er det rigtig forstået at jeg bare får deltelt ekstra Ram og Harddisk og min server bare vil køre som den gør det i dag. Eller skal der laves en masse om på den nye server for at få det til at virke ??? Håber nogle af i kloge tekniker kan fortælle mig hvad der sker i forbindelse med en opgradering. |
Lykkebjerg:Nu ved jeg ikke rigtig hvordan et sådan web hotel med DS server virker. Jeg formoder at man stadig deler en server flere kunder og der bare er dedikeret x antal ram og x antal GB Harddisk til hver bruger.
Nej. En DS er en komplet maskine som kun DU er på.
Lykkebjerg:Er det rigtig forstået at jeg bare får deltelt ekstra Ram og Harddisk og min server bare vil køre som den gør det i dag. Eller skal der laves en masse om på den nye server for at få det til at virke ???
Serveren skal lukkes ned og åbnes og der skal sættes mere ram og harddisk i.