Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling og produktion i polyethylen (?) - sikke en jungle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og fifler med at få produceret et produkt i polyethylen (eller tilsvarende), hvor der også indgår et nylon- eller måske dyneema-net. Hvis man Googler plasticproducent og tilsvarende, får man enorme mængder af hits - anede ikke der fandtes så mange i den branche! 

Jeg har kun idéen (tilsvarende produkter findes i udlandet - primært USA, hvilket gør produktet rasende dyrt efter import), men jeg aner intet om produktudvikling- og design, materialer eller støbning. Så jeg skal finde en, som er lidt fremme i skoene og kan hjælpe på disse punkter. Jeg er jo kvinde, så design og farver er ret afgørende. 

Gode bud og tanker modtages med kyshånd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Nu ved jeg ikke hvor du bor men jeg ville kontakte mit erhvervskontor eller et af Væksthusene i din region.

Jeg vil være nervøs for at bruge en "privat person" hvis dit produkt er så unik som du beskriver - du skal være meget forsigtig med at din ide ikke "bliver stjålet".

Jeg er formand for Dansk BestyrelsesNetværk hvor vi hjælper iværksættere med at gøre deres virksomhed professionel.

Du er velkommen til at kontakte mig på php@itnvision.dk eller ring 2811 4220 så vil jeg godt tage en snak med dig.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg ved nu ikke, om mit produkt er unikt, da det som sagt i høj udstrækning findes allerede. Der vil være tale om en optimering rent design- og markedsføringsmæssigt (det er her, jeg har mit stærkeste kort). Jeg vil højst gå efter designbeskyttelse, ikke patent.

Jeg er ikke sikker på, at erhvervsservice og Væksthuse ligger inde med meget information omkring produktudvikling, men vil dog i stedet forsøge at få hjælp fra Teknologisk Instituts opfinderrådgivning. Men så skal jeg dog give idéen fra mig, hvilket jeg ikke er sikker på, at jeg har lyst til. Derfor er jeg interesseret i at få et overblik over processen, hvis jeg selv skal drive den. Der er nogle firmaer, der slår sig op med produktudvikling og prototyper, men er de meget dyre?

Det kan tænkes, at jeg slår på tråden en af dagene - tak for tilbuddet.

Mvh. Marie

 

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.... Har vist postet i forkert forum. Prøver lige at oprette det i produktudviklingsforummet.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)