Er der nogen der kender til et regnskabs program som man kan bruge i Svensk firma eller ved man gør der? |
er der slet ikke nogen der ved noget om det
Er der nogen der kender til et regnskabs program som man kan bruge i Svensk firma eller ved man gør der? |
er der slet ikke nogen der ved noget om det |
Hej Tonny Du kan bruge e-conomic i Sverige. e-conomic er et online regnskabsprogram, som er tilpasset brug i 9 lande. Hvis du vil, kan du prøve regnskabsprogrammet gratis i 14 dage. Sig endelig til, hvis du har spørgsmål. |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Jeg har faktisk været inde på jeres side og kigge så det kunne bruges i mange lande men spørgsmålet er kan man bruge den svenske version på dansk? |
Jeps, det kan du sagtens. Jeg har fundet en af vores hjælpeartikler frem, som viser, hvordan du ændrer sproget i en aftale. Du skal bare være opmærksom på, at varer og lignende, som du selv opretter, ikke automatisk bliver oversat, hvis du ændrer sproget. |
Sisse Hansen
Teksten på fakturaskabelonen i e-conomic er på svensk, når du tager en svensk aftale og dansk, når du tager en dansk aftale. Men du kan redigere og tilpasse fakturaen, ligesom du vil. Så hvis du vil have fakturaen på et helt tredje sprog, kan det også lade sig gøre Jeg har fundet en anden artikel som viser, hvordan du ændrer designet på din faktura. |
Sisse Hansen
Hej Tonny |
Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!