Hej Alle, Jeg ønsker at starte med at sælge dame-sko/støvler/stiletter/ballerina m.m. som grossist. Det skal ikke være mærkevarer, men billige sko, til en engros pris af ca. 30 til 150 kr ex moms. Som fx. kan sælges for op til 399 kr i til slutkunden. Jeg vil lave en synlig webshop hvor kunden kan betale for varen via kreditkort, og få varen tilsendt med det samme. Jeg vil starte med et mindre lager herhjemme, og så udvide varelageret med flere sko. Jeg vil ikke sælge andet end dame-sko for at blive ekspert på området. (men på lang sigt måske supplere det med mindre assesories, og evt børnesko) Til at starte med vil jeg importere fra EU, da jeg ikke har ressourcer til at importere uden for EU. Min målgruppe er små, nyopstartet og mellemstore butikker, herunder også webshops. Hele ideen med det er at, det skal være nemt at bestille dame-sko, via en dansk hjemmeside, uden at bekymre sig som kunde. Derudover tænker jeg at kunderne skal kunne købe mindre partier af gangen. Dog med et minimum beløb, for ca 2500kr. Jeg vil nævne at der er tale om flotte moderigtige sko i god kvalitet. Jeg håber på god feedback, da jeg virkelig ønsker at fuldføre dette, men er bestemt også modtager konstruktiv kritik. Jeg vil gerne høre fra personer med evt. erfaringer inden for billige sko-import og pris. Samt bare personer som måske er igang med en butik, og ønsker dame-sko til de nævnte priser. Også fra personer som bare vil sige noget om det :) Spørg endelig hvis der opstår noget. Tak på forhånd. |
Er der ingen der har en mening om indlægget?