hey Der ude Hvis!!! du skulle være min kautionist på cirka 200-250.000.- Inden for Madbrancen. (eat to go/stand) til opstart af virksomhed/Brand evt. Partner!!! Hvad ville du Forlange. ? Hvad ville du forvente. ? Evt dine input ? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ved godt det er svært at komme med en udtalelse når man ikke kender til Produktet/konceptet men prøv at komme med en general Holdning.!!! (in real) Ville jeg self. præsentation/møde. dig for mit Koncept-ider-Markedsførings/plan-strategi mission-vission-Swot.....younamed. !!!!!!søger ikke Råd & vejledning til denne Debat!!!!!.. men forskellige folks meninger & holdninger/krav til at skulle være Kautionist!!!!! Skriv gerne en (PM) Hvis det er. I know wher is Investore/Væksthus/partner... men afprøver lige kautionist :D |
Jeg ville rent ud sagt løbe skrigende bort hvis der var en der kom og bad mig kautionere for 250.000 så enkelt kan jeg sige det. Jeg ville løbe bort fra at skulle kautionere generelt - og var det inden for madbranchen, ville du ikke kun se mine gummisko for sort røg.
Man kan vel kombinere det så det i virkeligheden er en investor, men det er jo ikke det du vil høre om - for så er det jo investor og ikke kaution
Kautionere skal man kun, hvis man samme dag skriver pengene helt ud af hovedet som mistede.
vh