Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde de rigtige leverandører

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Andam Service Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at komme over en langvarig idefase og skal nu til det praktiske, så som at finde mine leverandører. Men eftersom jeg ikke har nogen erfaring med det, så ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal bære mig ad med, at finde de rigtige leverandører. 

Jeg har startet et rengøringsfirma op og skal derfor bruge et hav af materialer og har egentlig ikke lyst til at skaffe dem fra Metro, da noget af det skal videresælges.

Som jeg ser det har jeg i hvert fald 2 muligheder.

1) importer fra et billigere EU land

2) finde danske leverandører

Jeg har kontakt til mulige leverandører i udlandet, men så skal jeg jo nok til, at holde styr på mere end jeg har lyst til fra start.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 20:29

Du må lige uddybe det med du skal videresælge det. Er det til private, eller hvordan? Der findes masser af shops på nette hvor du kan købe ting til professional rengøring. Hvilket efter min mening ikke finder i Metro.  

Tilmeldt 11. Sep 11
Fra  Andam Service Skrevet kl. 20:33

Er det til private, eller hvordan?

- det er til private, ja.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 20:52

Hvis du vil kører rengøringsfirma og så sælge lidt rengøringsartikler ved siden af, ville jeg rent personligt bare finde en webshop i DK der havde det jeg skal bruge. Så får du heller ikke for mange penge bundet i lager. Hele rengøringsbranchen er en rå branchen da mange ikke spiller efter den gældende lovgivning.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 11:35

Tag evt. et kig på abena (abena.dk) de har en kæmpe engros afdeling med ok priser på alt hvad du har brug for både til eget forbrug og til videresalg.

Tilmeldt 11. Sep 11
Fra  Andam Service Skrevet kl. 17:38

Jeg takker for jeres svar og vil nok som foreslået handle fra nettet til mig selv og mine kunder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)