Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside - bruges som referencer.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer :-)

Jeg søger nogen som står og mangler en hjemmeside.

--

Jeg går pt. på uddannelsen som web-integrator i Århus. Uddannelsen tager 1 år og 9 måneder - Jeg er færdig d. 4 Oktober 2013.

Derfor søger jeg nogen som mangler en hjemmeside jeg kan lave for dem kvit og frit!..

Det eneste der vil koste dig, er hosting og domæne.

Jeg koder i asp.net og kan godt lave grafiske ting!

Hjemmesiden vil indeholde:

*Design

*Kodning

*Eget begrænset CMS system

Kunne dette være noget.. Så kontakt mig via indbakken eller på martinskaarup1@gmail.com.

Eneste "krav" er, at jeg må bruge det som reference i fremtiden :-)

Mvh. Martin :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Mail sendt! :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:37

Hej Martin - Det ville være lidt lettere, hvis du åbner for private beskeder :)

Men mine forældre kunne i særdeleshed godt trænge til en ny hjemmeside - måske du kan hjælpe? Du kan se den gamle på www.noerresoe-galloway.dk - send mig en mail på mail@djurskommunikation.dk hvis det kunne have interesse :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:37

Man har ikke mulighed for at sende dig private mails herinde, den indstilling skal du evt. lige ændre.

Jeg vil gerne bruge dig til en af mine kunder, da de gerne vil have lavet både tekst og hjemmeside, og det der med hjemmesiden er jeg sgu ikke ret skrap til :)

kontakt mig evt på mail@wyrd.dk

Mh

Pernille

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Læser I overhovedet ikke hvad han skriver?

"Så kontakt mig via indbakken eller på martinskaarup1@gmail.com " <-- til de uindviede så er det en email adresse man kan skrive til

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja via indbakken ELLER denne her mail.. så går jeg da bestemt ud fra at han mener indbakken her på Amino

¨

(For de uindviede den der hedder " indbakke" Wink )

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Læser I overhovedet ikke hvad han skriver?

"Så kontakt mig via indbakken eller på martinskaarup1@gmail.com " <-- til de uindviede så er det en email adresse man kan skrive til

Læser du slet ikke hvad han skriver, Så kontakt mig via indbakken(PB) ELLER på xx@gmail

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:46

Jeg mener indbakken på Amino, jeg er dog ny herinde - mere eller mindre, nogen der kan fortælle hvordan man aktivere det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Pernille Abildgaard:

ja via indbakken ELLER denne her mail.. så går jeg da bestemt ud fra at han mener indbakken her på Amino. 

Ja.. indbakken her på Amino eller hans email adresse som ligger på gmail. Så hvis man ikke kan skrive til ham herinde så sender man ham en email. Derved slipper han også for at skulle sidde og gå tråden igennem og kan nemt besvare jeres mails via sin egen email.

Derved undgår vi også at fylde tråden med unødvendige ting som "send også til mig".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil S:
Læser du slet ikke hvad han skriver, Så kontakt mig via indbakken(PB) ELLER på xx@gmail

Ja lige præcis - det læser jeg også.. og hvis hans indbakke her ikke virker så via hans email.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)