Hej Martin - Det ville være lidt lettere, hvis du åbner for private beskeder :)
Men mine forældre kunne i særdeleshed godt trænge til en ny hjemmeside - måske du kan hjælpe? Du kan se den gamle på www.noerresoe-galloway.dk - send mig en mail på mail@djurskommunikation.dk hvis det kunne have interesse :)
Man har ikke mulighed for at sende dig private mails herinde, den indstilling skal du evt. lige ændre.
Jeg vil gerne bruge dig til en af mine kunder, da de gerne vil have lavet både tekst og hjemmeside, og det der med hjemmesiden er jeg sgu ikke ret skrap til :)
ja via indbakken ELLER denne her mail.. så går jeg da bestemt ud fra at han mener indbakken her på Amino.
Ja.. indbakken her på Amino eller hans email adresse som ligger på gmail. Så hvis man ikke kan skrive til ham herinde så sender man ham en email. Derved slipper han også for at skulle sidde og gå tråden igennem og kan nemt besvare jeres mails via sin egen email.
Derved undgår vi også at fylde tråden med unødvendige ting som "send også til mig".
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....