Nej - han er ikke ligeglad - men han vil ikke udelukke nogen muligheder på forhånd. For ham er det primært markedsføringen af shoppen, der er interessant - så derfor er det ikke super vigtigt præcis hvad, der sælges.
Med mindre der ledes efter en shop, hvor der er en fin kundeportefølje, så tror jeg det ville være nemmere at starte fra bunden - i dag får man temmelig meget ny shop for 50.000.
Men de priser der har været annonceret på eksisterende shop har til tider været urealistisk høje - hvis jeg havde 50.000 på lommen til en shop, så ville jeg få lavet nogle leverandøraftaler med dropshipping og starte en ny shop - omkostningerne til etablering af den nye shop ville måske være maks. kr. 5.000,- og så ville der være et pænt marketingbudget de første par måneder.
Jeg tror faktisk, man ville få mere for pengene på den måde :)
Med mindre der ledes efter en shop, hvor der er en fin kundeportefølje, så tror jeg det ville være nemmere at starte fra bunden - i dag får man temmelig meget ny shop for 50.000.
Men de priser der har været annonceret på eksisterende shop har til tider været urealistisk høje - hvis jeg havde 50.000 på lommen til en shop, så ville jeg få lavet nogle leverandøraftaler med dropshipping og starte en ny shop - omkostningerne til etablering af den nye shop ville måske være maks. kr. 5.000,- og så ville der være et pænt marketingbudget de første par måneder.
Jeg tror faktisk, man ville få mere for pengene på den måde :)
Holder med Thomas her :-)
lad os så bare sige 10.000 til shop - 40.000 til markedsføring ;)
Produktionsvirksomheder og distributører hungrer efter nye kunder - så at lave leverandøraftaler vil jeg ikke anse som værende et større problem. Det har vi hjulpet en hel del kunder med indenfor bl.a. FMCG.
Hvis man samtidig sammenligner med hvad webshops, der har kørt ½-1 år udbydes for, og yderligere skal til at ligge eventuelle advokatomkostninger oven i, for en kontrakt vedr. overtagelse af en eksisterende shop, så mener jeg ikke man kommer langt for kr. 50.000,-