Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med dropshippingaftale købes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine bekendte er på udkig efter en fungerende webshop - gerne med tilhørende dropshippingaftale.

Budgettet er på max 50.000 kroner - men prisen skal passe til omsætningen.

Send mig en pb, hvis du har webshop til salg.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:47

Er vedkommende ligeglad med hvad shoppen sælger? :D

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej - han er ikke ligeglad - men han vil ikke udelukke nogen muligheder på forhånd. For ham er det primært markedsføringen af shoppen, der er interessant - så derfor er det ikke super vigtigt præcis hvad, der sælges.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med mindre der ledes efter en shop, hvor der er en fin kundeportefølje, så tror jeg det ville være nemmere at starte fra bunden - i dag får man temmelig meget ny shop for 50.000.

Men de priser der har været annonceret på eksisterende shop har til tider været urealistisk høje - hvis jeg havde 50.000 på lommen til en shop, så ville jeg få lavet nogle leverandøraftaler med dropshipping og starte en ny shop - omkostningerne til etablering af den nye shop ville måske være maks. kr. 5.000,- og så ville der være et pænt marketingbudget de første par måneder.

Jeg tror faktisk, man ville få mere for pengene på den måde :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:47

Thomas:

Med mindre der ledes efter en shop, hvor der er en fin kundeportefølje, så tror jeg det ville være nemmere at starte fra bunden - i dag får man temmelig meget ny shop for 50.000.

Men de priser der har været annonceret på eksisterende shop har til tider været urealistisk høje - hvis jeg havde 50.000 på lommen til en shop, så ville jeg få lavet nogle leverandøraftaler med dropshipping og starte en ny shop - omkostningerne til etablering af den nye shop ville måske være maks. kr. 5.000,- og så ville der være et pænt marketingbudget de første par måneder.

Jeg tror faktisk, man ville få mere for pengene på den måde :)

Holder med Thomas her :-)

lad os så bare sige 10.000 til shop - 40.000 til markedsføring ;) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54

Men uden den rigtige leverandør aftale, så er en ny webshop intet værd... Så Majbritts bekendte har måske en god pointe i at søge, som han/hun gør...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:04

Produktionsvirksomheder og distributører hungrer efter nye kunder - så at lave leverandøraftaler vil jeg ikke anse som værende et større problem. Det har vi hjulpet en hel del kunder med indenfor bl.a. FMCG.

Hvis man samtidig sammenligner med hvad webshops, der har kørt ½-1 år udbydes for, og yderligere skal til at ligge eventuelle advokatomkostninger oven i, for en kontrakt vedr. overtagelse af en eksisterende shop, så mener jeg ikke man kommer langt for kr. 50.000,-

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 01:12

Hej Majbritt

Har i prøvet at kigge i Aminos Virksomhedsbørs? For jeg gætter på at der er en del webshops til salg der, og sikkert også nogen med dropshipping.

Held og lykke med at finde den rette Webshop.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)