Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en lille idé i hovedet, og ville meget gerne have noget feedback.

Idéen i korte træk.

- En sponsorportal hvor folk kan søge sponsorater til diverse. Foreninger, fimaer mm. 

- Et sted hvor folk kan oprette en "annonce", hvor i de søger reklame/nogle, at sponsorer.

- Evt. Guides og juridiske informationer omkring sponsorater.

I bund og grund, et kæmpe netværk med sponsorer og folk som søger sponsorater.

Vh. Martin Geeked

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:06

Lige som dem her: http://www.sponsornet.dk/

Det er godt nok en grim hjemmeside og uden nogen form for aktivitet.. Men jeg ved ikke om det er en god ide eller ej, det kommer selvfølgelig an på din målgruppe!

Større virksomheder vil formentlig ikke bruge det, da deres reklamebureauer eller andre som Promovator har meget større ekspertise og kan finde dem præcist det de skal bruge ud fra en masse analyser.

Hvis du går efter små/mellemstore virksomheder, som skal have deres navn eller produkt frem - så kunne det være en god ide, hvis de altså vil bruge det! Men jeg tror det hele kommer an på eksekvering!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:15

Tak for svaret KennM :-)

Ja, har lavet lidt research og faldt også over denne side, som for mig virker uprofessionel og grim(!).

Målgruppen var egentlig små/mellem store virksomheder som søgte noget reklame.

Ja, er enig i det skal gøres 120% procent (som alt andet iværksætteri) for, at det skal lykkedes, men hvis folk havde en lille idé omkring markedet og evt. erfaring indenfor den slags idéer ville det være rart. 

For ville nok mene det er en for stor mundfuld, hvis ikke der er grundlag for idéen.

Søger egentlig også en slags skabelon med en checkliste over udvikling af en idé? :-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:19

Der findes ikke en skabelon, da alle ideer er forskellige..

Men du kunne evt finde en skabelon til en forretningsplan og så skrive det ned for, at finde ud af hvordan det hele skal bygges op - hvordan skal du tjene penge - hvordan skal du få firmaer ind - hvad er fordelen ved din side - hvorfor skal de tilmelde sig osv osv!

Men må sige at jeg ikke rigtig tror på den, men nu er jeg også kun en person - måske det kan lykkes!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)