Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af lille firma - hjælp til navn mv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsaå,

Jeg har sat mig for at starte et lille firma op, og har derfor brug for lidt hjælp :)

Firmaet går ud på, at udarbejde skøde mv. i forbindelse med køb/salg af ejerboliger. Det vil foregå hjemmefra mig kontor - og kontakten med kunderne vil primært foregår via mail og telefon. Det vil være ved siden af mit fuldtidsarbejde.

Men det jeg egentlig har brug for er lidt hjælp til navn til virksomheden og domæne. Jeg har et par forslag;

Ejerboligskøder.dk, boligdokumenter.dk, boligpapir.dk

Det er domænet, firmanavnet vil jeg så udlede her af.

Nogle forslag eller kritik af mine egne forslag?

Tornfalk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:14
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 21:08

Ud af de tre kan jeg personligt bedst li' "boligpapir" - Let at huske og ikke for langt. Men om det evt minder for meget om noget med papir TIL boligen ved jeg ikke. Jeg vil tilslutte mig at tjekke "hvordan vælger jeg navn" ud også :)

Held og lykke med det nye firma.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:17

Boligpapir lyder så også en tand useriøst. Men jo, nemt at huske. Men lidt ligesom at starte et malerfirma under navnet Lynlak ApS. Hvem vil henvende sig???

personligt, ville Jeg satse på fair-forklaring - privatpersonlig rådgivning -  fair-feedback - complete consult - "hos complete consult hjælper vi dig med udarbejdelse af skøder, vi står for tinglysning mm..." Det hjælper nogle gange at sætte tillægssætninger op - "hos boligpapir hjælper vi dig med..." no offence, men hvad klinger bedst?

Got the point??? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)