Hvad der startede som en lille ide, er stille og roligt vokset til en fullgrown webportal, jeg har begået Hernings.dk, hvad bruger Herninggenseren Herning til - jeg har haft en uddannet journalist til at skrive spændende artikler, og få en ganske omfattende aktivitetskalender. Inspireret af What would Google do kører siden uden reklamer på forsiden, og der er fokus på hastighed, med lazyload, varnish http cache, og så få moduler som muligt aktiveret i Drupal. PHP er opgraderet til 5.4 som performer fremragende, og der er de rigtige index'es på mysql'en ifølge bla. slowquerylog'en. Så teknikken holder max vil jeg mene, Hvordan virker siden på jer? Jeg er naturligvis ganske farvet af at have kigget på det de sidste mange måneder, det er femte layout vi har gang i, og nu er jeg selv ved at være tilfreds. Men er der noget som springer i øjnene som bør strammes op ? Smid gerne en kommentar, ros er godt, konstruktiv ris er bedre :-) Mvh Dan |
Hej Dan!
Nu er jeg jo selv fra Herning, (ikke for at prale) og for mig ser det rigtig spændende ud.
Jeg putter den i foretrukne.
Mvh. John