Jeg har ikke så meget at sige, det ser godt ud :-)
men jeg fandt dog en "fejl" hvis man kan sige det. Når jeg har valgt et iPhone cover, og under "vælg en farve" trykker på de firkanter med farver i, så sker der ikke noget. Der sker kun noget hvis jeg går ned og vælger farven i dropdown menuen.
@Nicolai, tak for responsen, jeg får kigget på det med farverne. :)
@Progu, vi arbejder på at få lavet slideren mindre, så man kan se de udvalgte produkter når man går ind på siden.
@Toke, Er det top menuen du mener? Med iPhone, iPad etc?
@Ulrik, Endnu en shop ;) Vi har skam været i gang i lidt over halvandet år, der trængte bare til at ske noget på denne side. Hvordan mener du søgeboksen skal ændres?
Tak for alles respons, vi arbejder på at optimere siden løbende, så lidt kritiske iværksætter øjne er altid dejligt.
Overordnet ser det egentlig meget fint ud, men hvis jeg skal komme med en kommentar, så er paypal-logoet ude til højre for sløret. Dine billeder i slideren på forsiden kan også godt optimeres med en pænere og mere professionel font. Det første billed bør desuden står meget skarpere da det er lidt sløret nu.
Overvej en rigtig betalingsløsning gennem evt. epay, eller quickpay. Det vil helt klart øge jeres troværdighed.