De skal ikke være særlig store 100-120 cm i længden, 180-220 cm i højden, 35-50 cm i dybden og minimum 45 cm mellem hylderne.
Det kunne for så vidt være almindelige reoler til brug i hjemmet. Der skal bare ikke være nogen bagbeklædning på. Der er ikke tale om nogen særlig tunge varer. Måske omkring 50 kg pr meters længde.
De kommer til at stå i tørt og opvarmet rum.
Om de er nye eller brugte betyder ikke så meget. Det skal bare være billigt. Det kunne f.eks. være fra et konkursbo eller lign. Stand betyder heller ikke så meget så længe de er brugbare. Men foretrækker dog, at de ikke er voldsomt grimme som f.eks. tværet ind i maling.
Tak for budet, men 180 cm er lige i overkanten. Det er ikke umuligt, men kommer til at fylde mere end jeg umiddelbart har sat af. Mit lager kommer til at være i mit hjem her i starten. Men på et tidspunkt håber jeg da, at min shop bliver stor nok til at jeg kan tage et lille lagerrum ude i byen et sted, hvor større reoler kan komme på tale. :)
Lige nu vil jeg foretrække at finde en reol på max 130 cm og så en på max 100 cm der vil stå på 2 vægge i et hjørne af rummet.
Trætte mig ser så først nu at de 180 cm selvfølgelig er i højden. Måske man skulle prøve det der folk kalder 'søvn' om natten i stedet for at arbejde så meget. ;)
Men de 90 cm i længden er så tilgengæld lige lidt nok (udover som reol til den korte væg) og 2 af dem er igen lige i overkanten til den lange væg. Ja, jeg er besværlig - jeg ved det, men jeg vil gerne have udnyttet den plads jeg har til det bedst muligt. :)
Hvis det skal være billigt ville jeg gå i Jem & Fix. Der kan du få en udmærket stålreol på 150x75x30 til 98 kr. De er dog ikke helt inden for dine tolerancer i forhold til mål. Hvis du er hurtig er der dog tilbud på en lidt kraftigere reol på 190x90x40 til 178 kr. http://www.jemogfix.dk/Butik/Huset/Opbevaring/Skabe__opbevaring.aspx?pid=9021087&view=1
Det er stadig ikke helt inden for dine tolerancer, men i hvert fald en billig løsning, hvis du ikke forventer at have dit lager derhjemme permanent.