Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige lagerreoler (gerne brugte)?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge et par lagerreoler inden længe.

De skal ikke være særlig store 100-120 cm i længden, 180-220 cm i højden, 35-50 cm i dybden og minimum 45 cm mellem hylderne.

Det kunne for så vidt være almindelige reoler til brug i hjemmet. Der skal bare ikke være nogen bagbeklædning på.
Der er ikke tale om nogen særlig tunge varer. Måske omkring 50 kg pr meters længde.

De kommer til at stå i tørt og opvarmet rum.

Om de er nye eller brugte betyder ikke så meget. Det skal bare være billigt. Det kunne f.eks. være fra et konkursbo eller lign. Stand betyder heller ikke så meget så længe de er brugbare. Men foretrækker dog, at de ikke er voldsomt grimme som f.eks. tværet ind i maling.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:00
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:12

Tak for budet, men 180 cm er lige i overkanten. Det er ikke umuligt, men kommer til at fylde mere end jeg umiddelbart har sat af. Mit lager kommer til at være i mit hjem her i starten. Men på et tidspunkt håber jeg da, at min shop bliver stor nok til at jeg kan tage et lille lagerrum ude i byen et sted, hvor større reoler kan komme på tale. :)

Lige nu vil jeg foretrække at finde en reol på max 130 cm og så en på max 100 cm der vil stå på 2 vægge i et hjørne af rummet.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:21

Trætte mig ser så først nu at de 180 cm selvfølgelig er i højden. Måske man skulle prøve det der folk kalder 'søvn' om natten i stedet for at arbejde så meget. ;)

Men de 90 cm i længden er så tilgengæld lige lidt nok (udover som reol til den korte væg) og 2 af dem er igen lige i overkanten til den lange væg. Ja, jeg er besværlig - jeg ved det, men jeg vil gerne have udnyttet den plads jeg har til det bedst muligt. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

Hej Mskovmose

Du kan også kigge her på billige lagerreoler

Der er ihvertfald et fint udbyd

Fortsat god dag

Mvh

Morten

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:47

Hvis det skal være billigt ville jeg gå i Jem & Fix. Der kan du få en udmærket stålreol på 150x75x30 til 98 kr. De er dog ikke helt inden for dine tolerancer i forhold til mål. Hvis du er hurtig er der dog tilbud på en lidt kraftigere reol på 190x90x40 til 178 kr. http://www.jemogfix.dk/Butik/Huset/Opbevaring/Skabe__opbevaring.aspx?pid=9021087&view=1

Det er stadig ikke helt inden for dine tolerancer, men i hvert fald en billig løsning, hvis du ikke forventer at have dit lager derhjemme permanent. Smile

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:56

Tak for budene.

Den i Jem & Fix ville være super, hvis den lige havde en hylde mere.

Men indtil videre bliver det nok 2 af disse fra Harald Nyborg.

http://www.harald-nyborg.dk/p9976/staalreol-180x90x45cm-5-hylder

500 kr for 2 reoler er også til at klare og kan jo også sagtens bruges, når tiden kommer til at flytte ud i et decideret lagerrum. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:06

Dem fra Harald Nyborg bruger vi faktisk også på vores lager, de er fine.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 15:05

Som Casper skrev :)

De er rigtige gode og prisen er billig ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:59

Jeg takker alle for input.

2 stk fra Harald Nyborg er købt og den første er samlet. Og ja, de virker gode og stabile. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)