Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i adwords - Betalinger ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

HI, Jeg statede i dec med adwords og da saldoen ramte 69,92€ hævede Google 50€, tilbage 19,92€.  Nu her i jan er saldoen kommet op på 63,78 + de 19,92€ = 83,70. Ny saldo 14,04. Google har hævet 69,66€ den her gang.  Jeg er lidt forvirret over systemet. 

Kunne i venligst forklare mig hvordan det hænger sammen ?  I kan se min fine tegning :-) 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:53

Hejsa

Mener Google har nogle bestemte intervaller af hvor meget de hæver alt efter hvad det estimerede månedlige abonnement er estimeret til. Grunden til den stiger i Januar er formentlig at dit budget i den måned vil have været højere end december. Hos mig plejer de at hæve for hver 1.200 kr.

Kan være det er den måde de karakteriserer A-B kunder osv.Smile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:23

Hejsa. Tak for svar. Troede at de ville tage for hver 50€ hos mig men kan se at det svinger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:54

Hvis det er en ny konto er det helt normalt at, de venter længere og længere tid med at trække pengene, simpelthen for lige i starten at teste om du nu kan betale. Efter en periode trækker de enten pengene hver gang du når 4000kr i forbrug eller for hver gang der er gået 30 dage alt efter hvad du når først.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)