Jeg vil meget gerne høre om der, var nogen herinde, som kan anbefale et godt og simpelt lønsystem, som bare leverer varen. Det må gerne være en hosted løsning som foreksempel Danløn eller lignende, men jeg er ikke låst fast til noget. Vigtigtste krav er bare at det skal være så simpelt som muligt, uden alle mulige komplicerede funktioner. Mit nuværende system er simpelthen for avanceret, og meget ulogisk i brugerfladen. Virksomheden er et vikarbureau med ca. 25 ansatte i gennemsnit. Kom gerne med jeres anbefalinger.
hilsen Simon |
Det kan sagtens håndteres i Danløn. Når først medarbejderne er oprettet, skal du bare skrive lønperiodens timer ind (jeg går ud fra, at dine vikarer er ansatte på timeløn) og lønafregne. Har du vikarer i lønsystemet, der ikke skal have løn i en periode, skal du under medarbejder slette markeringen for "aktiv", så undgår du en "nul-lønseddel" og du undgår at betale for pågældende medarbejder for pågældende lønperiode.
God fornøjelse
Mvh Esbern Vendelbo Andersen