|
Hej Amino´er Jeg er kommet i den uheldige situation efter samlivsophør/"skilsmisse", at kreditforening og bank ikke vil acceptere en gældsovertagelse vedr. ejendommen, som jeg og "konen" har boet på i årtier. Ejendommen er ejet af "konen", (som ikke er samarbejdsvillig). Jeg håber selvfølgeligt at kunne løse situationen, således at jeg ikke skal tømme 1000 kvm bolig/erhverv, men for at være på den sikre side søger jeg som overskriften antyder PALLEKASSER, PALLETANKE (ingen kradse kemi/maling m.v.), PALLEBURE eller bare træplader til at kunne pakke ned i. Jeg ved at der rundt omkring hver dag ophober sig disse ting på de danske virksomheder, for bare at blive smidt ud til store udgifter for virksomheden. Jeg håber at der er nogen amino´er som eventuelt arbejder på disse virksomheder som kan formidle kontakt. Jeg modtager/afhenter ganske gratis. jeg kan desværre kun afhente fra sjælland og sydhavsøerne. Håber at høre fra jer Med venlig hilsen Sydsælland |
Hej
Jeg mangler palletanke og plastpaller. Fandt du nogensinde et godt sted at få fingre i den slags på sjælland?
MVH
Martin Lynge Nicolaisen
Bliv gratis medlem