Hej Aminoer. Jeg er i gang med at skrive om Seo branchen i Danmmark, hvor jeg vil beskrive og forklare om erhvervet SEO. Derfor har jeg brug for en lidt mere dybdegående research, så jeg har brug for lave nogle interviews med nogle erfarne seo folk. Du behøves langt fra at være ekspert, men det ville bestemt heller ikke gøre noget hvis du er. Interviewet vil blive sendt over PM, og jeg vil blandt andet indsætte citater fra svarene i artiklen, så der er også mulighed for at vinde lidt gratis opmærksomhed på emnet seo. Mine spørgsmål er overordnede, og jeg spørge ikke ind til personlige forhold eller forretnings hemmeligheder ;-) Hvis du er interesseret i at hjælpe mig, så send mig en pm, eller efterlad en kommentar i tråden. Så vil jeg sende dig et spørgeskema, som du selv bestemmer hvor meget du vil gøre ud af. Artiklen vil blive udgivet på http://behavioraltargeting.dk, og formålet er udelukkende fri tilgængelig vidensdeling på nettet. Der er ingen økonomiske interesser indover det. Jeg håber at høre fra SEO folkene derude. Mvh. B |
Jeg er klar på at svare på nogle spørgsmål :)