Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig, lille og overskuelig webshop - Hjælp!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja,overskiften siger sig selv. Jeg skal bruge en lille (i første omgang) webshop. Vi har ikke så mange penge så ved noget med at man kan betale et bestemt beløb og derefter betale månedligt, det virker til at det er noget vi godt kan. Sætter pris på at den er nem og overskuelig.
Jeg ved ikke heeelt så meget om webshop osv men det skal være .com og jeg overvejer at udvikle det til Tysk. Bare så i ved det. :)

Håber i kan komme med et godt tilbud til mig. :)

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Tønder
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  KHansen IT Skrevet kl. 12:02

Hej

Du kan sagtens selv opsætte en webshop, da man udbydere af webhosting tilbyder 1-click-installationer, hvor du blot opretter dig som kunde og i kontrolpanelet kan du så oprette en shop med et enkelt klik. Deres server opsætter selv det hele, du skal blot give din butik et navn og oprette et login til webshoppen. Jeg kan anbefale Meebox, da de har stabile servere til meget fordelagtige priser. Hvis du vil starte med det helt store fra starten, så vælg Gigahost, det koster noget mere, men du får rigtig meget for pengene begge steder. Som webshop kan jeg anbefale Prestashop, da denne er gratis og meget nem at arbejde med. Begge udbydere tilbyder 1-click-installtioner af prestashop.

Angående domænenavn, så bestiller du navnet sammen med webhotellet hos hostingubyderen.

Links:
http://meebox.net
http://gigahost.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 12:02

Hej 

Der findes utrolig mange løsninger til det du efterspørger.

Og som du selv siger, så kan i sagtens få en løsning hvor i har et månedligt abonnement i betaler af på. Hos Danhost har vi f.eks. en komplet webshop til 249,-/md. og så giver vi 12 mdr. gratis betalingsmodul, så du vil have tid til at skabe en omsætning i webshoppen. Herefter koster betalingsmodulet så kun 99,-/mdr.

Den løsning her, har indbygget designmodul, så du selv kan designe shoppen og altså sparer en stor udgift væk. Når du senere har fået så godt gang i forretningen, at du beslutter jer for at "opgradere" dinwebshop med et nyt og mere professionelt design, så kan du sagtens det.

Webshoppen til de 249,-/md. har alt hvad du skal bruge. 
Se komplet funktionsliste: danhost.dk/webshop/funktionsoversigt/

Eller download en demo, som du kan lægge produkter ind, designe m.m. så du kan teste shoppen fuldt ud. Efter prøveperioden kan du købe din demoshop inkl. alt dit arbejde.
Demo: danhost.dk/webshop/demo/ 

Du ønskes i hvert fald held og lykke

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 12:14

Waoo Big Smile 1000 Tak Kenneth Hansen 

Jeg vidste ikke at det var så nemt og ikke speceielt dyrt ! :))

Mange tak igen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 12:16

Waoo Big Smile 1000 Tak

Jeg vidste ikke at det var så nemt og ikke speceielt dyrt ! :))

Mange tak igen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:21

Husk at hvis du vil kunne tage imod dankort, så skal du have en aftale med Nets eller Teller.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 12:29

Kasper Toft Braun:

Husk at hvis du vil kunne tage imod dankort, så skal du have en aftale med Nets eller Teller.

Er det ikke altid med? når man køber et webshop?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:34

Sevde A.:
Er det ikke altid med? når man køber et webshop?

Det er ALDRIG med, da det er en (personlig) aftale du skal have med NETS, før du kan modtage dankort.

Du kan som alternativ kigge på Ewire.dk og Paypal som indløser af kort.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Hansen:

Hej

Du kan sagtens selv opsætte en webshop, da man udbydere af webhosting tilbyder 1-click-installationer, hvor du blot opretter dig som kunde og i kontrolpanelet kan du så oprette en shop med et enkelt klik. Deres server opsætter selv det hele, du skal blot give din butik et navn og oprette et login til webshoppen. Jeg kan anbefale Meebox, da de har stabile servere til meget fordelagtige priser. Hvis du vil starte med det helt store fra starten, så vælg Gigahost, det koster noget mere, men du får rigtig meget for pengene begge steder. Som webshop kan jeg anbefale Prestashop, da denne er gratis og meget nem at arbejde med. Begge udbydere tilbyder 1-click-installtioner af prestashop.

Angående domænenavn, så bestiller du navnet sammen med webhotellet hos hostingubyderen.

Links:
http://meebox.net
http://gigahost.dk

Hvordan fungere Meebox 1-click installation af webshop modul?
Er det drag and drop eller :-)?

Nu bliver jeg da nysgerrig, hvis man kan få en shop så billigt pr/måned også selv lege med det? :-)

mvh Chris

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:41

Brian Brandt har skrevet en fin ebog - "webshop, hvordan" , som jeg synes er udemærket til, at give et indblik, hvordan man kommer igang med en webshop :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)