Er der nogen marketingseksperter der kan hjælpe med hvad jeg kan gøre for at komme på side 1 på Google. Når jeg søger på nogle af de ord jeg gerne vil frem på med min hjemmeside på Google så er der først en masse avisartikler fra jp, bt, tv2, dr, ekstra bladet osv. Er det overhovedet muligt og ligger de højst da de har mange læserer?
Håber I kan hjælpe :-)
Mvh Per
http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.
Ofte er det svært, fordi aviserne har høj pagerank og troværdighed.
Men det kan skam lade sig gøre, men hårdt arbejde.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det kan have noget at gøre med at de forskellige aviser har en bedre hjemmeside placering i søgeindexer end din side. Her vil deres side automatisk ligge før din hvis søgeindexer ser det mere relevant at vise deres.
Du kan arbejde videre med din hjemmesides opbygning omkring tekster, linkbuilding, seo, billeder, videoer osv. for at opnå højere placeringer.
Er der nogen marketingseksperter der kan hjælpe med hvad jeg kan gøre for at komme på side 1 på Google. Når jeg søger på nogle af de ord jeg gerne vil frem på med min hjemmeside på Google så er der først en masse avisartikler fra jp, bt, tv2, dr, ekstra bladet osv. Er det overhovedet muligt og ligger de højst da de har mange læserer?
Håber I kan hjælpe :-)
Mvh Per
Ja du kan "sagtens" overhale dem. For mig er det altid en indikation på at det netop er muligt at snuppe #1 på en given søgning. Først og fremmest så kan du tjekke hvor mange backlinks en artikel har her.
Sørg for at du har søgetermet i titlen på siden. Dog er der selvfølgelig undtagelser. For eksempel ved søgningen "led pærer", her ranker Politikken overdrevet stærkt.
Underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Hvis du havde nogle undersider der omhandle de emner her så vil i ranke hurtigere da du derigennem kan optimere dem enkeltvis, det er en ringe chance for at komme frem på de ord på siden da du kun bruger ordet 1 gang på forsiden.
Jeg har selv lavet en simpel seo guide der måske kan hjælpe dig, jeg ser tydeligt at du bruger din title med de søgeord det er godt, men hvis det var en underside du lavede klar med søgeordene 1 til hver side og lave en fyldig forklaring hvad emnet handlede om så vil det hjælpe mere.
Men læs guiden og prøv dig frem, da det er gratis at arbejde med seo selv. ;)
Håber det hjalp lidt...
Men det er nogle tunge ord du kæmper om, hvorfor ikke tjekke om der er andre ord der skaffer kunderne ???