Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer ens hjemmeside foran avisartikler på Google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen marketingseksperter der kan hjælpe med hvad jeg kan gøre for at komme på side 1 på Google. Når jeg søger på nogle af de ord jeg gerne vil frem på med min hjemmeside på Google så er der først en masse avisartikler fra jp, bt, tv2, dr, ekstra bladet osv. Er det overhovedet muligt og ligger de højst da de har mange læserer?

Håber I kan hjælpe :-)

Mvh Per 

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:00

Ofte er det svært, fordi aviserne har høj pagerank og troværdighed.

Men det kan skam lade sig gøre, men hårdt arbejde.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:03

Hej Per

Det kan have noget at gøre med at de forskellige aviser har en bedre hjemmeside placering i søgeindexer end din side. Her vil deres side automatisk ligge før din hvis søgeindexer ser det mere relevant at vise deres.

Du kan arbejde videre med din hjemmesides opbygning omkring tekster, linkbuilding, seo, billeder, videoer osv. for at opnå højere placeringer.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:06

Per Sønnnichsen:

Hejsa

Er der nogen marketingseksperter der kan hjælpe med hvad jeg kan gøre for at komme på side 1 på Google. Når jeg søger på nogle af de ord jeg gerne vil frem på med min hjemmeside på Google så er der først en masse avisartikler fra jp, bt, tv2, dr, ekstra bladet osv. Er det overhovedet muligt og ligger de højst da de har mange læserer?

Håber I kan hjælpe :-)

Mvh Per 

Ja du kan "sagtens" overhale dem. For mig er det altid en indikation på at det netop er muligt at snuppe #1 på en given søgning. Først og fremmest så kan du tjekke hvor mange backlinks en artikel har her.

Sørg for at du har søgetermet i titlen på siden. Dog er der selvfølgelig undtagelser. For eksempel ved søgningen "led pærer", her ranker Politikken overdrevet stærkt.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:15

Per Sønnnichsen:
Når jeg søger på nogle af de ord jeg gerne vil frem på med min hjemmeside

Hvilke ord vil du frem på ?

Det kræver lidt arbejde alt efter hvilket ord vi snakker om, nogle er nemmere end andre. !!!

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 12:47

Jeg vil prøve at kigge på opbygningen.dk :-)

Vi sælger løsninger der kan hjælpe virksomhed med at opdage samt forebygge underslæb og bedragei, så vil gerne ligge højt på disse:

Underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet

Der er f.eks. mange artikler om Stein Bagger sagen, Amanda Jacobsen sagen og svindel som ligger højere hvor ovenstående ord indgår.

Mvh Per

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:49

Hej Per.

Der er ingen magiske tricks eller omveje hvis du vil komme på Googles side 1.

Men det er muligt at kæmpe sig deropad, som allerede nævnt. Du kan læse en SEO guide her, og ydermere læse en søgemaskineoptimering guide for nybegyndere her

Så er det ellers bare i gang med at udvælge dine keywords, og så give den gummi med seoarbejdet. Resultaterne kommer, men det kræver tålmodighed.

Håber det hjalp lidt.

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:10

Per Sønnnichsen:

Underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage bedrageri: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet
Opdage underslæb: Kan ikke findes pga avis artikler om emnet

Hvis du havde nogle undersider der omhandle de emner her så vil i ranke hurtigere da du derigennem kan optimere dem enkeltvis, det er en ringe chance for at komme frem på de ord på siden da du kun bruger ordet 1 gang på forsiden.

Jeg har selv lavet en simpel seo guide der måske kan hjælpe dig, jeg ser tydeligt at du bruger din title med de søgeord det er godt, men hvis det var en underside du lavede klar med søgeordene 1 til hver side og lave en fyldig forklaring hvad emnet handlede om så vil det hjælpe mere.

Men læs guiden og prøv dig frem, da det er gratis at arbejde med seo selv. ;)

Håber det hjalp lidt...

Men det er nogle tunge ord du kæmper om, hvorfor ikke tjekke om der er andre ord der skaffer kunderne ???

Vh

TomN

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 13:16

@Tom_N. Super og det vil jeg da klart prøve.

@ alle andre. tusind tak for input indtil videre.

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 13:36

Der er desuden et tillægs spørgsmål. Vil det hjælpe at skrive ordene ind på forsiden samt at lave undersider omkring emnerne?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)