Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kost og motions blog - Vægttab og muskelopbygning! - Thoughts? :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

++Min Strategi og tanker++
Da jeg har været i tænkeboks og har fået en masse feedback på min anden TRÅD.
Ville jeg nu høre om de sidste spørgsmål inden jeg for alvor starter op.
Er blevet enig med mig selv, om at jeg starter op Fredag d. 1 Februar, ved ikke om jeg skal skrive noget henad, at jeg starter det en måned efter nytår, så det ikke bare er et lamt nytårsfortsæt, men en seriøs livsstils ændring.

++Navn/Personligt++
Jeg har før haft en blog på Stephenh.dk og ville også godt have mit projekt op og kører der, men er det domæne for personligt i forhold til mine ambitioner og mit projekt?

++Sponsor++
• Skal jeg kontakte store firmaer som Nike, Garmin osv? Eller kontakte mindre firmaer/Virksomheder?
• Skal jeg bare skrive en ansøgning til firmaet omkring et sponsorat osv eller?
• Jeg har tænkt mig enten at teste deres produkt og så komme med min mening, eller også skabe opmærksomhed ved at lave konkurrencer om de sponsorede ”gaver”.
• Kan jeg søge om sponsorat allerede nu? Eller skal jeg starte det op selv først, og så skaffe dem senere?
• Kan jeg godt få webhotel + domæne sponsoreret?
• Jeg er mere end villig til at gå med sponsor/reklame tøj, til træning og evt. Også i skole og på arbejde osv, hvis det er pænt. Desuden ville min omtale, om den vedr. Sponsor/produkt være meget positivt, og nærmest salgstalende, da jeg har indgået en aftale, og derfor forpligter det jo! :-)
• Desuden køber jeg en bil i nærmeste fremtid, hvor der måske kunne påsættes reklamer.

++Sociale Medier++
Google+
Twitter
Facebook
Youtube

++Blog++
På bloggen vil jeg godt have et fedt design ala. En af de her:
http://themeforest.net/item/gym-extream-gym-and-fitness-template/full_screen_preview/2776006

http://themeforest.net/item/gym-extream-gym-and-fitness-wordpress_theme/full_screen_preview/3581558

Gider ikke at det bare bliver en af de der standard blogs, der sker noget den første uge på, og så dør den…
Det her er et livs projekt!
Kan man få nogle gratis templates der ligner dette? Eller skal man ud og smide penge efter det?

+++Det får man som sponsor: Sponsorplads (linking) test/konkurrence af produkt på min hjemmeside, og evt i mine videoer/billeder da jeg hellere end gerne vil træne, løbe og gå i tøj med jeres firma på.

EKSEMPEL!:

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 02:05

Nu kan jeg ikke lige se den anden tråd, men er der noget i din livsstilsændring der skiller sig ud i forhold til andres? 

Desuden synes jeg, at du går en anelse for meget op i sponsorater, og i et sådan forløb som dette, og i det hele taget ser man ikke mange Fit2Fat blogs, hvor indehaveren faktisk anbefaler det bedste til prisen, mest begyndervenlige, osv, men blot det produkt hvor han har hevet den bedste aftale i land. 

Man skal jo huske på, at din målgruppe - mere eller mindre - er overvægtige personer der dypper chips i dip imens de læser dine tekster. De skal overtales til at rejse sig, ikke blot anbefales træningsbukser. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 02:17

Marcus Forsberg:

Nu kan jeg ikke lige se den anden tråd, men er der noget i din livsstilsændring der skiller sig ud i forhold til andres? 

Desuden synes jeg, at du går en anelse for meget op i sponsorater, og i et sådan forløb som dette, og i det hele taget ser man ikke mange Fit2Fat blogs, hvor indehaveren faktisk anbefaler det bedste til prisen, mest begyndervenlige, osv, men blot det produkt hvor han har hevet den bedste aftale i land. 

Man skal jo huske på, at din målgruppe - mere eller mindre - er overvægtige personer der dypper chips i dip imens de læser dine tekster. De skal overtales til at rejse sig, ikke blot anbefales træningsbukser. 

Lige nu er det alt sammen bare ideer ;-)
Kan godt være jeg bare skal starte det op af mig selv, og hvis der nu kommer nogen sponsor, må jeg tage det som en bonus!
Desuden ville jeg komme med Motivations taler, videoer, konkurrencer, fatcs osv. på mine sociale medier...
Jeg har også tænkt mig at lave nogle trænings/kost programs "generators" hvor man svarer på nogle spørgsmål, og så spytter den et træningsprogram og/eller et kostprogram ud, alt efter din svar. (Skal du tabe dig? Tage på i vægt? Blive mere markeret, skal du træne meget ben, osv osv.)
Desuden skal man kunne post til mine daglige opdateringer, at de også har trænet og tabt 3kg f eks.. og så holder man motivationen oppe hos hinanden.

Mvh. H0lg3r

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 04:42

H0lg3r:

Jeg har også tænkt mig at lave nogle trænings/kost programs "generators" hvor man svarer på nogle spørgsmål, og så spytter den et træningsprogram og/eller et kostprogram ud, alt efter din svar. (Skal du tabe dig? Tage på i vægt? Blive mere markeret, skal du træne meget ben, osv osv.)

Mvh. H0lg3r

Hvordan vil kosten være forskellig fra hvis man ønsker at tabe sig, samt blive mere markeret? Og hvordan vil den ændre sig i forhold til hvis du skal træne meget ben, men samtidig tage på i vægt? Det er jo sådan set to ens ting.. Vil det ikke være lettere at lave en "Cutting menu" og en "Bulking menu", og så evt. ligge daglige/ugentlige opskrifter op i hver "tråd", istedet for at lave en kost programsgenerator.. Det lyder flot, men er super ubrugeligt :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 09:16

Justin Timberlake:
Hvordan vil kosten være forskellig fra hvis man ønsker at tabe sig, samt blive mere markeret? Og hvordan vil den ændre sig i forhold til hvis du skal træne meget ben, men samtidig tage på i vægt? Det er jo sådan set to ens ting.. Vil det ikke være lettere at lave en "Cutting menu" og en "Bulking menu", og så evt. ligge daglige/ugentlige opskrifter op i hver "tråd", istedet for at lave en kost programsgenerator.. Det lyder flot, men er super ubrugeligt :D

Jo, det kunne være en meget god ide! Og som sagt er det bare ideer :-)

Tak for respons :D

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 10:34

Skriv til salg@proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 13:36

Justin Timberlake:

Folk der basere sin diet på cut og bulk ved som regel i forvejen hvilke produkter de skal indtage, og hvilke de skal holde sig fra. Folk der blot vil tabe sig, fordi de er blevet trætte af at være overvægtige, har ikke tænkt sig at cutte fedtet, for derefter at bygge masse på ved at bulke og cutte igen. De vil nok helst have en sund form, og derfor har de sikkert heller ikke tiden og overskuddet til at sætte sig ind i begreber som cut og bulk. 

Som OP skriver, så ville det være noget lettere med en generator, så den enkelte person kan få udarbejdet en kostplan, hvor de selv kan vælge om de har tænkt sig at omlægge deres kost, dyrke mere cardio eller blot begrænse deres indtag. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)