Mange blogejere er fra tid til anden på jagt efter gæsteindlæg på deres blog – enten for at få lidt nemt indhold, eller for at få indhold fra andre vinkler. Uanset årsagen, skaber det en masse indlæg på diverse foras, hvor de søger til den helt store guldmedalje.
Det vil Gæsteblog.dk sætte en stopper for. Vi vil samle alt ét sted!
Gæsteblog.dk tilbyder derfor noget til både blogejere og skribenter.
Til blogejerne
Er der rig mulighed for at oprette en bruger, og finde den kategori der passer deres blog i vores ”Jeg søger gæsteindlæg” kategori. Her kan man skrive hvilken side man ønsker indlæg til, hvilke kriterier et indlæg skal leve op til, og hvad skribenten får retur. Derefter er det bare med at vente på svar fra interesserede skribenter.
Til skribenterne
Er der ligeledes mulighed for at oprette indlæg. Dette er i ”Jeg søger links”. Her finder I den kategori/niche som man ønsker at skrive om, og opretter et indlæg. Her kan I skrive hvad man kan forvente af et indlæg fra jer, og hvilke kriterier I har til en blog. Ligesom med blogejerne, er det nu med at vente på interesserede blogejere der kontakter der.
Det hele er 100% gratis. Intet er skjult, alt er gratis.
Vær med til at skabe en kanon mulighed for både blogejere og skribenter. Det er ren win-win. Jo større det bliver, jo bedre er alles chancer for respons, og mulighed for at vælge til og fra.
Tillykke med lanceringen. Det virker på engelsk og er meget interessant, så jeg ønsker jer al held og lykke med at få det skudt i gang!
En god idé kunne være drastisk at skære ned på mængden af fora. Jeg ville nok egentligt foretrække hvis I bare havde 2 - et til dem der søger, og et til dem, der udbyder. Jeg ser ikke nogen grund til at inddele det i 28 kategorier, og da slet ikke før forummet er sparket godt i gang. Jeg tror, det gør det svært at overskue det hele.
Jeg har bogmærket siden og vil holde øje med den. :-)
Tillykke med lanceringen. Det virker på engelsk og er meget interessant, så jeg ønsker jer al held og lykke med at få det skudt i gang!
En god idé kunne være drastisk at skære ned på mængden af fora. Jeg ville nok egentligt foretrække hvis I bare havde 2 - et til dem der søger, og et til dem, der udbyder. Jeg ser ikke nogen grund til at inddele det i 28 kategorier, og da slet ikke før forummet er sparket godt i gang. Jeg tror, det gør det svært at overskue det hele.
Jeg har bogmærket siden og vil holde øje med den. :-)
Tak for feedback, og jeg har taget dit forslag til mig og ændret mængden af fora. Der er nu to - hhv. søger links og søger gæsteindlæg. :-)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Aktiveringsmailen røg i min spam mappe automatisk (gmail) i øvrigt.
Har jeg lagt mærke til - mails fra bl.a. marketers.dk ryger også direkte i min spam folder.
Jeg har været ved at ændre afsender mailen til noreply@gaesteblog.dk, men det er højst sandsynligt manglende content i aktiveringsmailen der bliver fanget i spam filter.
Hvis nogle har en løsning på dette problem (ændring af content i aktiveringsmail), må i meget gerne sige til! :-)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
det tager godt nok tid før man få sin aktiverings mail, men siden ser rigtig god ud og tror det kommer til at gå godt for den. jeg skal vel ind og kigge der inde :)
Udemærket initiativ og fin hjemmeside, men jeg kan altså ikke logge ind når jeg har oprettet mig?
Jeg har oprettet mig og prøvet at logge ind, fået nulstillet mit kodeord for at være sikker på at det ikke var mig der huskede forkert, og prøvet at logge ind igen, men det virker altså ikke?
Jeg håber da at det kommer til at virke, da der er andre herinde der åbenbart godt har kunnet oprette sig og logge ind uden problemer.
Venlig hilsen Jens Andersen - (jashjemmeside@gmail.com er den mail jeg har oprettet mig med).
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg har oprettet mig og prøvet at logge ind, fået nulstillet mit kodeord for at være sikker på at det ikke var mig der huskede forkert, og prøvet at logge ind igen, men det virker altså ikke?
Fik en mail om, at du havde ændret din kode (Tak fordi du lige fik testet den funktion, den havde vi (eller måske bare jeg) svedt totalt ud). Udover det, logger du så ind med brugernavn eller email? Der er jo sider der acceptere begge - det tvivler jeg dog på vores gør. Hvis ikke, kunne du måske prøve at slette din cache og prøve igen. Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men det skader jo aldrig at forsøge :).