Jeg er bekendt med kategori billederne. Jeg skal først i fotostudiet i næste weekend og have taget billeder blandt andet til dette formål. :)
Jeg er ikke med på, hvad du mener med dette?
- Engelske termer http://bellaborsa.dk/6-tasker "Shop now" > "Læs mere". "Køb nu" må ikke bruges, da jeg ikke køber varen før end, efter den er lagt i kurven. 

Jeg har ikke kunne finde dette noget sted i oversættelses modulet, så det må ligge gemt et sted i koden. Den må jeg nok sende videre til ham, jeg har købt temaet af. Tak.
Jeg har også skrevet i første indlæg, at jeg mangler produkttekster. :)
Jeg ved ikke lige, hvad en CTA er, men det lyder som noget, der skal programmeres og derfor ude over mine evner.
Nej, men du kan trykke på krydset eller inde på billedet. Dette er også noget programmeringsarbejde, hvis det skal laves og derfor ude over mine evner og ikke noget jeg selv ser som nødvendigt at bruge penge på at få andre til. :)
Tilføj til kurv, trækker ikke nok opmærksomhed. Du kunne godt gøre den lidt mere tydelig, uden at det ville skade. Brug samme farve, som dine andre knapper.

Jeg prøver, om jeg kan finde den pågældende kode, hvor det ændres til en anden farve. :)
Sælger du i mere end en valuta? Ellers fjern valuta markering i øverste højre hjørne.

Jeg har forsøgt selv tidligere - uden held.
Man kan ikke handle uden bruger. Dette bør ændres.

Det har jeg forsøgt, men der opstår et andet og større problem, når jeg slår det til, som jeg skal have fundet en måde at løse.
http://bellaborsa.dk/contact-us
Har du tit oplevet behovet for vedhæftninger? :) Ellers giv en forklaring på hvad du ønsker vedhæftet, og flyt feltet ned til sidst.

Eftersom shoppen ikke er åbnet endnu, så kan jeg ikke sige, at jeg tit har oplevet dette behov. ;)
Men der kan jo opstå et problem med en vare - f.eks. en ridse eller ødelagt emballage under fragten.- hvor kunden vil kunne indsende et billede af dette.
Facebook
Links virker ikke: ser ikke BellaBorsa facebook side. 

Linket virker fint her, men det har måske noget at gøre med, at jeg er ejer af siden og jeg ikke har publiceret siden endnu?
Mange tak for dit svar. :)