"Intet tab skal os ramme, som ved rettidig omhu kunne afværges"
Uden at vide det, så er det den her sætning, som i har taget til jer! Andres erfaring er uvurderlig, så skulderklap for at i spørger folk til råds.
- Smid designet herop, og lad folk give deres meninger. Her tænker jeg især konverteringsmæssigt. Det er dobbelt arbejde, at slice og kode siden, for herefter at begynde at lave en masse ændringer, som kunne være klaret i design fasen.
- Email opsamling. Sørg for at, i VIRKELIG har tjek på at fastholde kunder der har købt, samt kunder der endnu ikke har købt! Tænk kreativt. Besøg er dyre, så i skal have aller mest ud af hver og en af dem!
- Se på sociale medier med det samme. Sociale medier er ISÆR et sted, hvor man kan bytte sin tid ud med besøgende. Her mener jeg, at hvis man bruger en masse tid på, at sætte sig ind i tingene, kan man høste ganske fornuftigt i den anden ende, uden at skulle have penge op af lommen.
Og 2 små
- Slideshow på forsiden. Er det nødvendigt? Ret sikker på, at det i de fleste tilfælde ikke konvertere bedre. Så det er nok et dårlig sted at lægge jeres energi.
- Indløsningsaftale - Jeg kan godt forstå, at det er mange penge, at skulle hoste op med, når man prøver at holde udgifterne lave, men det er jo altså RET så vigtigt. Sørg i det mindste for at sætte tunnel/funnel analyse op i jeres GA, så i faktisk kan se, hvor mange der kommer til check-ud, og herefter kan tage en kvalificeret beslutning om at få en indløsningsaftale. I kan evt. også se på nogle af de udenlandske Swedbank og en anden, som jeg ikke kan huske navn på, men jeg mener har gratis oprettelse.