Hjælp til at up-loade dansk wordpress
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
expert-polering
Skrevet
13-01-2013 kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Godmorgen aminoer
Min kone vil gerne have en hjemmeside :-) er der en af jer rare aminoer der vil afse 10 min af jeres søndag til at hjælp hende med at up-loade en dansk version af wordpress til hendes webhotel :-) Håber i er i søndagshumør og lige vil gøre dagens gode gerning :-)
Svar
Tilmeldt 11. Dec 12
hvilket webhotel bruger i hvis den ikke understøtter one click instal er det lidt besværligt
Svar
Tilmeldt 11. Dec 12
det ligger meebox instal her og der er en fremgangsmåde der hedder den berømte 5min instalering
ligger lidt nede af siden
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
expert-polering
Skrevet
13-01-2013 kl. 10:07
Svar
det skal installeres via ftp på webhosting.dk
Svar
Tilmeldt 11. Dec 12
der skulle være en 1 click instal tilgængelig via webhosting.dk du skal nok logge på din backend (kontrolpanel) og så må der næsten være en menu der hedder cms eller one click instal
så slipper du for manuel upload og instal
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
expert-polering
Skrevet
13-01-2013 kl. 10:16
Svar
Jeg kan ikke finde ud af det!!!!!!!!!!!! jeg har prøvet. :-( derfor søger jeg en der lige kan/vil hjælpe
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
expert-polering
Skrevet
13-01-2013 kl. 10:27
Svar
Svar
Tilmeldt 11. Dec 12
Tilmeldt 11. Dec 12
Jeg kan ikke finde ud af det!!!!!!!!!!!! jeg har prøvet. :-( derfor søger jeg en der lige kan/vil hjælpe
mener du om der er en der gider komme forbi og klikke på ikonet for dig for så hverken kan eller vil jeg hjælpe
Svar
Tilmeldt 27. Dec 09
Michael_N
Skrevet
13-01-2013 kl. 12:10
Svar
Så fremt man er seriøs så laver man en ordentlig install og ikke noget one-click halløj... bland annet fordi at oneclick sjældent installere den seneste version
Svar