Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at up-loade dansk wordpress

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Så fremt man er seriøs så laver man en ordentlig install og ikke noget one-click halløj...

bland annet fordi at oneclick sjældent installere den seneste version

så det du siger er at når han med nød og næppe kan instalere one click vil du stadig råde ham til at instalere selv eller ville du bare gøre os opmærksomme på at du syntes vi er useriøse ? 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:29

desuden kan jeg da se jeg køre wordpress 3.5

og at man kan opdatere fra kontrol panelet så hvis det er din bedste grund til ikke at bruge one click går jeg ud fra den mening er ca lige så gammel som one click koncepted

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:52

expert-polering:
Min kone vil gerne have en hjemmeside :-) er der en af jer rare aminoer der vil afse 10 min af jeres søndag til at hjælp hende med at up-loade en dansk version af wordpress til hendes webhotel:-) Håber i er i søndagshumør og lige vil gøre dagens gode gerning :-)

Det vil jeg gerne! Du kan skrive en PB, så skal jeg smække den op U/B

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:55

Michael_N:
Så fremt man er seriøs så laver man en ordentlig install og ikke noget one-click halløj...

Du har ingen erfaring med 1 klik installation, forstår jeg? For det er da en omgang sludder du leverer her. Jeg har tilbudt det i mere end 5 år og det er på ppå dansk og seneste verision

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:45

Michael_N:

bland annet fordi at oneclick sjældent installere den seneste version

Hvad Søren er det for noget at sige? :-D Hvis OneClickInstall ikke installerer den seneste version kan du da bare opdatere? OneClickInstall er the shit! ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:27

expert-polering:
up-loade en dansk version af wordpress til hendes webhotel

ser du bruger webhosting.dk, de har allerede danske versioner af wordpress 3.0 og 3.5 til autoinstallation, de ligger i fanebladet Moduler.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:09
jonas33:
så det du siger er at når han med nød og næppe kan instalere one click vil du stadig råde ham til at instalere selv eller ville du bare gøre os opmærksomme på at du syntes vi er useriøse ? 

Ja jeg vil til en vær tid råde folk til at installere programmer manuelt og ikke via one click.
Netop fordi man ikke har nogen kontrol når man bruger one click.

Lige ledes lærer man noget når man bruger manuel install feks hvor filerne bliver lagt osv.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:
Lige ledes lærer man noget når man bruger manuel install feks hvor filerne bliver lagt osv.

Det er der da som sådan meget rigtigt i, men jeg vil nu mene, at det i denne situation, nok er bedst at benytte 1click.

De fleste der benytter Wordpress til at blogge lidt, har ingen forstand på databaser og kodning, så jeg vil nu synes det er lidt en lang vej at gå, for at komme i gang med den slags.

Det er lidt som at sige  brug slet ikke Wordpress - tag et kursus i Html og CSS, så du selv kan lave dit site, det lærer du meget mere af.

Det vil da være syd, hvis det skulle være så stejl en indgangsvinkel, til at blogge lidt.

Så med andre ord, jeg forstår godt dem der stejler, når du skriver som du gør, men kan også godt følge de mere langsigtede perspektiver i, at sætte sig ind i hele processen.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)