Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler noget hjælp til mit nye innovative projekt/ide ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg vil meget gerne have noget feedback på min nye hjemmeside (www.waterblob.dk). Mangler nogle råd til hvordan jeg evt, kan markedsføre det, når vi efter hvad vi ved er de eneste i Danmark. Folk ved altså ikke hvad det er, hvad kan vi gøre? 

Mangler også noget hjælp til hvordan man kan beskytte en ide som denne, man kan vel ikke tage patent på det, da man jo kan få dem andre steder? 
Er ny indenfor faget, og håber på nogle kan give mig noget respons. 

På forhånd tak. :)

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu afhænger det selvfølgelig noget af prisen - Hvad koster det ca. at købe en?

Umiddelbart er der garanteret et marked på danske strande om sommeren - Læg den op på Bellevue eller anden badestrand en god sommerdag, tag et lille beløb pr. person, så skal der hurtigt komme gang i den forretning :)

Svømmehaller måske?

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså de er lidt dyre, og da de kommer helt fra Kina, er fragt heller ikke helt billigt: så afhængig af str. Koster de vel fra 12000 og opefter hvis man vil købe. . Vi regner nu med at størstedelen af omsætningen skal komme fra folk der lejer den.

Og god ide med at sætte den op på strande, men man må vil ikk e bare sætte den op og tage penge for den offentlige steder? Man skal måske bare have lov af kommunen eller. .

Svømmehaller kan vel godt lade sig gøre, men det kræver en stor pool.

Tak for dit svar
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok rimeligt dyrt - Har I undersøgt mulighederne for at få dem produceret andre steder - det burde kunne gøres billigere?

Tror det er rigtigt at I nok ikke bare må stille den om, men mon ikke man kunne få lov af kommunen, hvis sikkerhed osv. er iorden.

Hvad med til festivaler - Kunne være fedt til Skanderborg :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med, så skal du have gjort noget ved dit website, det virker noget amatøragtigt rent designmæssigt. Yderligere så skal du have gjort noget ved dine tekster - uden at have læst alt igennem, så kan jeg allerede nu finde en hel flok fejl.

Man kan altså ikke skrive:

Vil du nå til top – så prøv Waterblob!

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså nu skal det siges at den (vi har), er 12*3 og vejer 140 kg. Kvaliteten er i top. Og 12000 skulle være salgsprisen, vi får den naturligivis lidt billigere.
Efter hvad vi har undersøgt kan det ikke gøres billigere.

Vi har været i kontakt med Skanderborg, og vi skal til møde med dem her den 30. Jan. De har vist stor interesse.
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, altså vi har fået en til lave den ret billigt, det koster en del at få lavet en "ordentlig". Designet kan selfølgelig ændres, hvis det ønskes.

Er teksterne dårligt skrevet? Eller er der bare mange fejl?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)