Jeg har følgende domæner til salg: cmsolution.dk incms.dk Kom med nogle bud!! Sælges til den rigtige pris - uden egentlig at have en mindstepris ![]() Mvh Søren Larsen |
Domæne-salg
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
"Forretningsbetingelser og andre vilkår Generelle vilkår pr. 1. juli 2007 7.4 Registranten må ikke reservere, registere og opretholde registreringer af domænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne, der var registeret på tidsounktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3." Domænerne er registeret: Domain name: cmsolution.dk DNS: cmsolution.dk Registration date: 2007-06-19 Status: Active Domain name: incms.dk DNS: incms.dk Registration date: 2007-06-20 Status: Active Som jeg ser det, har Du videresalg for øje. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Reglerne tolkes som man har lyst til. Og hvis folk netop kunne bruge et domæne ser jeg ingen problemer i det. Noget andet var hvis det var et navn ala typesquatting. Så kunne jeg forstå det. |
Jeg har ikke haft videresalg for øje! Jeg er kommet på andre tanker siden jeg købte disse 2 domæner.... Mvh Søren Larsen |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)